Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان ورزش نیروهای مسلح در نامه‌ای به فدراسیون کشتی اعلام کرد به دلیل تخلفات صورت گرفته، حضور دو تیم پاس و رعد پدافند در لیگ کشتی آزاد مورد تائید این سازمان نیست. ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدت زیادی است که برخی تیم‌ها نسبت به استفاده همزمان تیم رعد پدافند ستارگان از کشتی‌گیر سرباز و خارجی اعتراض دارند چراکه براساس آیین‌نامه تیم‌های نظامی، این تیم‌ها اجازه استفاده از ورزشکار و مربی غیر ایرانی را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرو نامه روز ١٦ آبان رئیس تربیت بدنی آجا که به این تخلف اشاره کرده بود و سازمان لیگ اعلام کرد برای حذف امتیاز کشتی گیران خارجی تیم رعد پدافند در مسابقات روزهای ١٦ و ١٧ آبان، منتظر نامه سرتیپ پیمبری هستند، روز گذشته رئیس سازمان ورزش نیروهای مسلح با اشاره به تخلفات صورت گرفته در دو تیم آسانسور و پله برقی بهران - پاس تهران و رعد پدافند ستارگان ساری از فدراسیون کشتی خواست دو تیم را از لیگ برتر کشتی آزاد کنار بگذارد.

محمدی: لیگ نمی‌تواند به لحاظ وزنی ملاک سنجش کشتی‌گیران باشدگرایی: باید خودم را به کادرفنی تیم ملی اثبات کنم/ برای المپیک یک وزن پایین تر کشتی می‌گیرم

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی آزاد کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی کشتی آزاد کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۳۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین علیداد ی سلیمانی در این دیدار  گفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با ولایت مداری  و تکیه بر توان و اقتدار نظامی؛ محبوبیت زیادی  بین مردم ایران اسلامی و سایر  ملتهای  جهان دارد . 
همچنین در نشست فرماندهان سپاه ثارالله استان و قرارگاه منطقه جنوب شرق ارتش اعلام شد هدف نیروهای مسلح حفاظت از نظام، آرمانهای انقلاب و خدمت به مردم است.
در این نشست سردار نظری گفت عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور ما است.
امیر غلامعلیان هم گفت نیروهای مسلح با اتحاد و فرماندهی حکیمانه رهبر معظم انقلاب به درجه بالایی از بازدارندگی رسیده اند .

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است