Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین همدان ؛ دکتر محمدرضا عدالتخواه که در جمع معاونان و مدیران قضایی استان همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: باید بین مطالبات صنفی و دانشجویی با اقدامات براندازانه و تبلیغ علیه حاکمیت نظام تفاوت قائل شد.

وی با تاکید بر اجرای دقیق سخنان اخیر رییس قوه قضاییه در جمع روسای دادگستری و دادستان‌های کشور با هدف پیشبرد و توسعه برنامه‌ها و سیاست های کلان قضایی، خاطرنشان کرد: نتیجه فرایند قضایی در رسیدگی های عادلانه و صدور آراء دقیق تبلور می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عدالتخواه، تصریح کرد: استقلال قضایی، یکی از مهمترین اصول قضاوت در حاکمیت احکام اسلامی است و اصحاب زر، زور و تزویر نباید فرصت اثرگذاری بر پرونده ها را پیدا کنند.

وی با بیان اینکه علاوه بر حمایت از قاضی های سالم و شجاع، در مواجهه با متعدیان به حقوق بیت المال، مجرمان اقتصادی و مخلان امنیت عمومی به هیچ عنوان مسامحه نمی‌شود، خاطرنشان کرد: افزایش اطمینان عمومی به اقدامات قوه قضاییه را سرمایه‌ای ارزشمند برای نظام می دانیم.

رئیس کل دادگستری استان با یادآوری اینکه به دنبال ارتقای اعتماد به دستگاه قضایی، انتظارات نیز از این مجموعه افزایش یافته است، اظهار داشت: لازم است، مدیران مجموعه های قضایی ساز و کار تبیین و نحوه صدور برخی احکام را برای اذهان عمومی فراهم کنند.

عدالتخواه بر ضرورت برقراری صلح و سازش در پرونده ها از بدو تشکیل تا زمان اجرای احکام، تاکید کرد و گفت: ارتقای فعالیت ستادهای تألیف قلوب را راهکاری مناسب در راستای تحقق اشاعه فرهنگ مصالحه می دانیم.

وی رعایت حقوق شهروندی در تمامی مراجع توسط ضابطان و مجموعه قضایی را یک ضرورت تلقی و تأکید کرد: اقتدار و اقدامات مقامات قضایی و ضابطان تنها ناشی از اجرای قانون بوده و هرگونه اقدام فراقانونی و سلیقه ای مغایر با قانون پذیرفتنی نخواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان با تبیین منویات صریح رهبر فرزانه انقلاب و سخنان رییس قوه قضائیه مبتنی بر ضرورت اجتناب از اعمال حبس های غیرضروری و استفاده از مجازات های جایگزین حبس ابراز امیدواری کرد با اجرای راهکارهای طراحی شده و در حال اجرای دادگستری همدان، آمار زندانیان این استان کاهش یابد.

46

کد خبر 1319740

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان حسن روحانی ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران دونالد ترامپ باشگاه استقلال استان یزد باشگاه پرسپولیس قوه قضاییه فساد اقتصادی مبارزه با مفاسد اقتصادی دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۳۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه

رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت: اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه مستلزم تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرایی شدن سند در محورهای مختلف از جمله تامین و تولید پایدار غذا، و دسترسی اقتصادی است.

به گزارش ایسنا، اولین نشست هماهنگی روسای دبیرخانه‌های سلامت دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با هدف هم افزایی و هماهنگی بیشتر دستگاههای اجرایی برای ارتقاء سلامت و امنیت غذایی مردم با میزبانی وزرات کشور برگزار شد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در این نشست سردار بکایی جانشین رئیس قرارگاه جهادی وزارت کشور، رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی و روسای 38 دستگاه اجرایی عضو شورای عالی سلامت و امنیت غذایی حضور داشتند.

در این نشست دکتر محمد اسماعیل مطلق، رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی تاکید کرد که تامین سلامت و امنیت غذایی مردم مستلزم توجه به همه ابعاد آن است و همه دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی باید اولویت‌های برنامه‌ای خود و چالش‌های اجرایی را در سال جاری به دبیر خانه جهت گزارش به رییس جمهور ارسال کنند.

وی ضمن اشاره به رهنمودهای رئیس جمهور در جلسه هجدهم شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در خصوص تاکید ویژه به امنیت غذایی و تامین غذای سالم برای مردم کشور، اظهار داشت: اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه مستلزم تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرایی شدن سند در محورهای مختلف از جمله تامین و تولید پایدار غذا، دسترسی اقتصادی، توجه به سلامت و ایمنی غذا و فرهنگسازی برای تغذیه سالم است.

همچنین در این نشست در خصوص موضوعات مهم دبیرخانه از جمله نان کامل، نظارت بر مصرف آفت کش‌ها و سموم در بخش کشاورزی، جمعیت و باروری، سلامت خانواده و نظام ارجاع، خدمات پیشگیری و درمان برای کودکان زیر هفت سال کشور (شامل واکسیناسیون کودکان، رشد و تکامل، اهمیت تغذیه با شیر مادر، مکمل-یاری در کودکان)، توجه به بیماری‌های غیرواگیر از جمله سرطان ها از منظر پیشگیری و درمان اشاره و به اهمیت همکاری فرابخشی و بین بخشی در این خصوص تاکید گردید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!