Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-28@14:49:38 GMT

وضعیت افراد مبتلا به HIV در لردگان

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۳۶۳۰

صراط:

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، به تشریح آخرین اقدامات لازم برای جمعیت مبتلا به HIV در منطقه لردگان پرداخت.

کیانوش جهانپور، در گفتگو با مهر، به آخرین اقدامات وزارت بهداشت برای جمعیت مبتلا به HIV در منطقه لردگان اشاره کرد و گفت: افراد مبتلا به ویروس HIV در منطقه غربالگری و مورد مشاوره قرار گرفته اند و ارائه خدمات درمانی به آنها در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، از ایجاد مرکز مشاوره رفتاری در روستای لردگان خبر داد و افزود: قرار است این مرکز به صورت اختصاصی در این روستا احداث شود و خدمات مشاوره ای به مردم منطقه ارائه بدهد.

جهانپور تاکید کرد: هر آنچه که در حیطه وظایف وزارت بهداشت، ارائه شده و در حال انجام است و در کنار خدمات بهداشتی و درمانی، سازمان های دیگر نیز اقدامات حمایتی را دنبال می کنند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، با عنوان این مطلب که کمتر از ۵ درصد جمعیت منطقه مبتلا به ویروس HIV هستند، ادامه داد: اولین اقدام ما، شناسایی افراد مبتلا بود که این کار انجام شده و غربالگری صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه داروهای افراد مبتلا به ایدز در سراسر کشور رایگان است، افزود: در صورتی که هر گونه خدماتی برای مردم منطقه نیاز باشد، با دستور وزیر انجام می شود.

جهانپور گفت: با توجه به اینکه همه افراد مبتلا به نحوی از بیماری خود اطلاع داشته و یا اینکه پس از مشاوره مطلع شده اند، در حال حاضر هیچ مشکلی برای ارائه خدمات به افراد وجود ندارد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: لردگان وزارت بهداشت ایدز روستا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۳۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، متن این حکم وزیر بهداشت خطاب به مجید احمدی آمده است:

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. »

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • وضعیت دسترسی به داروهای خاص/ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی