Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید جودی، روز دوشنبه پس از بازدید از مناطق زلزله زده در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بر اساس مصوبه دولت حدود ۲ هزار میلیارد ریال وام و یک هزار میلیارد ریال کمک بلاعوض برای بازسازی واحدهای آسیب دیده مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی تخصیص می‌یابد.

وی اشاره به بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان های سراب و میانه، اظهار داشت: ارزیابی‌های مناطق زلزله‌زده در روزهای گذشته نشان می دهد ۳ هزار واحد مسکونی روستایی باید بازسازی و یک هزار و ۵۰۰ واحد نیز باید تعمیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: به هر واحد ۴۰۰ میلیون ریال وام، ۱۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض و ۱۵۰ میلیون ریال کمک معیشتی تعلق می‌گیرد که در مجموع هر خانوار زلزله‌زده ۷۰۰ میلیون ریال وام و کمک بلاعوض دریافت می کند.

جودی، با بیان اینکه آواربرداری از روستاهای زلزله زده آذربایجان شرقی در حال انجام و بازگشایی معابر روستایی نیز انجام شده است، ادامه داد: برای واحدهایی که ۱۰۰ درصد تخریب شده اند، کمک اجاره ۱۰۰ میلیون ریالی به هر خانوار داده می شود.

وی یادآوری کرد: در زمان کنونی مردم مناطق زلزله زده در چادر اسکان یافته‌اند و از فردا اسکان آن ها از چادر به مناطق امن‌تر آغاز و تمهیدات در این خصوص شروع می شود.

به گزارش ایرنا، زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ حوالی شهر ترک از توابع شهرستان میانه در آذربایجان شرقی را لرزاند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی سراب بنياد مسكن انقلاب اسلامی میانه زلزله پروندهٔ خبری زلزله در آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی سراب بنياد مسكن انقلاب اسلامی میانه زلزله آذربایجان شرقی سراب بنياد مسكن انقلاب اسلامی میانه زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودرو‌ها را با خود برد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • بارش باران در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • (ویدئو) سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودرو‌ها را با خود برد
  • تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی
  • وقوع سیل در برخی مناطق آذربایجان شرقی
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل