Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال شکایت برخی از ساکنان حوالی دانشگاه تهران از دانشکده دامپزشکی این مجموعه به دلیل سوزاندن اجساد حیوانات در لاشه سوز دانشکده و انتشار بوی مشمئز کننده، رییس اداره محیط زیست شهر تهران گفت: به‌طور قطع محیط زیست تا رفع کامل آلایندگی ناشی از این اقدام پیگیر خواهد بود و در حال حاضر نیز اخطاریه زیست محیطی برای این مجموعه صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود زندی در گفت و گو با ایسنا ضمن اشاره به اینکه کارشناسان اداره محیط زیست شهر تهران این موضوع را بررسی کرده‌اند، اظهار کرد: بوی نامطبوع اطراف این دانشکده دامپزشکی استشمام می‌شد. طی چند سال گذشته نیز این مشکل وجود داشت و این دانشگاه اقدام به سوزاندن اجساد حیوانات از طریق دستگاه لاشه‌سوز می‌کرد که پس از پیگیری‌های محیط زیست رفع آلایندگی کرد.

وی ادامه داد: در حال‌حاضر دوباره به این اقدام روی آورده که سبب نارضایتی ساکنان این منطقه شده است. اگر قرار باشد که دستگاه لاشه‌سوز در این دانشکده دامپزشکی مستقر باشد مسئولان این واحد موظف هستند که نسبت به کنترل آلودگی‌های آن اقدام کنند.

رییس اداره محیط زیست شهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر اخطاریه‌ای برای رییس دانشکده دامپزشکی تهران ارسال شده است، گفت: این واحد دامپزشکی مکلف است که در اسرع وقت رفع آلودگی کند و چنانچه نسبت به آن بی‌توجهی کنند قطعا از طریق مراجع قضایی پیگیر این موضوع خواهیم شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران اخطاریه زیست محیطی لاشه سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۳۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبار روی کوه‌های تهران مه است یا آلودگی هوا؟

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران درباره وضعیت هوای پایتخت در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ اطلاع رسانی کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، براساس اعلام این شرکت، شاخص آلاینده‌ها در روز جمعه، هفتم اردیبهشت بر روی عدد ۹۷ قرار گرفته و از این رو هوا در وضعیت زرد رنگ و قابل قبول توصیف شده است.

روز گذشته نیز شاخص آلاینده‌ها بر روی عدد ۸۷ قرار داشت و هوا قابل قبول بود.

اما با این حال کوه‌های تهران که از ابتدای بهار از هر نقطه شهر معلوم بود، طی دیروز و امروز زیر غباری پنهان شده است که نشان از افزایش آلاینده‌ها دارد.

همچنین ایستگاه‌های کنترل کیفیت هوا در فرمانداری شهرری و منطقه ۱۷ با نشان دادن شاخص ۱۵۸ و ۱۵۳ نشان می‌دهد هوا در این دو نقطه شهر در وضعیت قرمز قرار دارد و برای همه مردم بسیار ناسالم است.

ایستگاه شهرک سرچشمه در منطقه ۲۲، با نشان دادن شاخص ۴۱ نشان می‌دهد که هوا فقط در این نقطه تهران پاک است.

دیگر خبرها

  • غبار روی کوه‌های تهران مه است یا آلودگی هوا؟
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • ضرورت اصلاح قانون معادن به نفع محیط زیست
  • دریای خزر عقب‌نشینی کرد
  • نشست شورا‌های محیط زیست در زاهدان
  • برای احیای خاک آلوده به پلاستیک، ۵۰۰ سال زمان لازم است
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه