Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@23:23:37 GMT

برند معروف چای که تقلبی از آب در آمد!

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۳۷۹۳

برند معروف چای که تقلبی از آب در آمد!

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۵ کلاهبردار که با جعل علائم و کارتن یکی از برندهای معروف چای در کشور، کلاهبرداری می کردند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه "جهانگیر تقی پور " در تشریح این خبر، گفت: چندی پیش مدیر حقوقی یکی از شرکت‌های معتبر چای به اداره سیزدهم پلیس آگاهی مراجعه و اظهار داشت که فرد یا افرادی با مارک شرکت چای برند، اقدام به توزیع چای های تقلبی در بازار مصرف می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بررسی این موضوع در دستور کار تیم تخصصی عملیات اداره سیزدهم قرار گرفت، افزود: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت ۲ تن از متهمان اصلی پرونده در چاپخانه ای در محدوده بهارستان چای­ های تقلبی را در کارتن­ های جعلی بسته بندی و با چاپ لیبل و برچسب برند معروف، اقدام به توزیع آن می­ کنند.

سرهنگ تقی پور تصریح کرد: با دستور قضائی متهمان در مخفیگاهشان دستگیر و در بررسی از آن محل ۱۱ هزار و ۴۰۰ کارتن چای تقلبی کشف و به دنبال آن چاپخانه با دستور قضائی پلمب شد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت، افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی، متهم سوم پرونده که وظیفه سلفون، زرورق و مهر برجسته کارتن های تقلبی چای را در چایخانه دیگری در شهرک صنعتی رباط کریم داشت، شناسایی شد.

این مقام انتظامی گفت: با ورود کارآگاهان پلیس آگاهی به چایخانه دوم ۳ متهم دیگر از عناصر اصلی پرونده دستگیر و در بررسی های بیشتر مشخص شد که در این چایخانه علاوه بر چای های تقلبی، مقداری مواد غذایی ، آرایشی و بهداشتی و صنعتی تقلبی نیز موجود است که محل مذکور پس از تحقیقات پلیسی با دستور قضائی پلمب شد.

وی بیان کرد : در ادامه شناسایی محل انبار کالاهای تقلبی و دستگیری متهم اصلی پرونده در دستور کار قرار گرفت و ماموران موفق شدند عامل اصلی توزیع چای های تقلبی را که مردی ۳۰ ساله بود، دستگیر کنند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی، با بیان اینکه در این انبار علاوه بر مقادیر زیادی کارتن های جعلی چای ، مقداری پودرهای شوینده و اسانس های مربوط به مواد غذایی نیز کشف شد.

تقی پور ابراز داشت: هر ۵ متهم با دستور بازپرس شعبه ۷دادسرای ناحیه ۳۳برای کشف سایر جزئیات پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و فروش کالاهای تقلبی، مرجع قضائی و پلیس را در جریان قرار دهند.

بیشتر بخوانید: نظارت های بهداشتی بر محل اسکان و پذیرایی زائران اربعین/۱۲ کیلوگرم مواد غذایی مشکوک معدوم شد پلیس‌های قلابی دستگیر شدند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت پلیس آگاهی چای معاون مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد

ایسنا/سمنان  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی
  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟
  • کشف ۳۶۰ هزار دینار تقلبی در مراغه
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد