Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@20:34:37 GMT

آخرین وضعیت افراد مبتلا به HIV در لردگان

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۳۹۱۲

آخرین وضعیت افراد مبتلا به HIV در لردگان

کیانوش جهانپور به آخرین اقدامات وزارت بهداشت برای جمعیت مبتلا به HIV در منطقه لردگان اشاره کرد و گفت: افراد مبتلا به ویروس HIV در منطقه غربالگری و مورد مشاوره قرار گرفته اند و ارائه خدمات درمانی به آنها در حال انجام است.

وی، از ایجاد مرکز مشاوره رفتاری در روستای لردگان خبر داد و افزود: قرار است این مرکز به صورت اختصاصی در این روستا احداث شود و خدمات مشاوره ای به مردم منطقه ارائه بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانپور تاکید کرد: هر آنچه که در حیطه وظایف وزارت بهداشت، ارائه شده و در حال انجام است و در کنار خدمات بهداشتی و درمانی، سازمان های دیگر نیز اقدامات حمایتی را دنبال می کنند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، با عنوان این مطلب که کمتر از ۵ درصد جمعیت منطقه مبتلا به ویروس HIV هستند، ادامه داد: اولین اقدام ما، شناسایی افراد مبتلا بود که این کار انجام شده و غربالگری صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه داروهای افراد مبتلا به ایدز در سراسر کشور رایگان است، افزود: در صورتی که هر گونه خدماتی برای مردم منطقه نیاز باشد، با دستور وزیر انجام می شود.

جهانپور گفت: با توجه به اینکه همه افراد مبتلا به نحوی از بیماری خود اطلاع داشته و یا اینکه پس از مشاوره مطلع شده اند، در حال حاضر هیچ مشکلی برای ارائه خدمات به افراد وجود ندارد.

۴۷۴۷ کد خبر 1319826

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لردگان وزارت بهداشت چنار محمودی حسن روحانی تیم ملی فوتبال ایران ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ باشگاه پرسپولیس استان یزد قوه قضاییه باشگاه استقلال فساد اقتصادی مبارزه با مفاسد اقتصادی استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است

سید ابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:  کمیته امداد برای  توانمند ساز کردن خانواده‌های تحت حمایت در تلاش است که بتواند خدمات مختلفی را ارائه ‌دهد.

او‌در ادامه تصریح کرد: خدمات کمیته امداد تنها معیشت، مسکن ،پوشاک،اشتغال نیست، بلکه خدمات مشاوره ای هم جزو اولویت‌های خدمت رسانی در توانمند کردن جامعه هدف تحت حمایت وجود دارد.

پرپنچی گفت: مشاوره سبب می‌شود خانواده‌هایی که از مسیر توانمندی خارج می‌شوند به این مسیر بازگردند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران بیان کرد: یکی مهم ترین و اصلی ترین  مؤلفه‌های توانمندسازی خوداتکایی، خودباوری و تقویت امور فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت است.

او گفت: اگر راهنمایی و مشاوره نباشد به هدف مورد نظر نخواهیم رسید. یکی از موارد توانمند سازی اقتصادی بوده، اما بحث مشاوره، اجتماعی است که می‌تواند فرد را برای تحقق توانمندی آماده کند.

پرپنچی تصریح کرد: به همین دلیل برای بالا بردن کیفیت و روند مناسب اقدام به  راه اندازی برخی  مراکز کرده ایم که بتوانیم کنترل کافی را داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • اختلال اوتیسم؛ نشانه‌ها، علل و راه‌های درمان آن
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • ۵ روش از مؤثرترین درمان‌های مکمل در بهبود سرطان
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است
  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم
  • وجود ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در ایران / آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها