Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند کریستیانو رونالدو که از تعویض خود در بازی دیشب مقابل آث میلان عصبانی بوده پیش از سوت پایان بازی ورزشگاه را ترک کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، شبکه اسکای اسپورتز ایتالیا و بعد از آن برخی دیگر از رسانه‌های این کشور مدعی شدند کریستانو رونالدو، ستاره بزرگ پرتغالی یوونتوس که دیشب در جریان دیدار یووه با آث میلان در دقیقه 55 تعویض شد و جای خود را به پائولو دیبالا داد، از تعویض خود آنقدر عصبانی بوده که علاوه بر اینکه بعد از تعویض مستقیما وارد تونل شده و به رختکن یووه رفت، قبل از سوت پایان بازی ورزشگاه را ترک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

دیبالا که در دقیقه 55 به جای رونالدو وارد زمین شد در ادامه و در دقیقه 77 تک‌گل بازی و گل پیروزی‌بخش بیانکونری را به ثمر رساند. اسکای اسپورتز تصاویری از رونالدو را پخش کرد که در حال خروج از زمین چند جمله با ساری صحبت کرده و مستقیما از تونل ورزشگاه به رختکن تیم می‌رود. این شبکه گزارش داد که کریستیانو تا پایان بازی هم در ورزشگاه نمانده و سه دقیقه مانده به پایان بازی استادیوم را ترک کرده است.

 

 

بعد از بازی ساری در گفتگو با خبرنگاران گفت که رونالدو همچنان از ناحیه زانو مشکل دارد و به همین علت مجبور است  نوع راه رفتن و بازی کردنش را تغییر دهد و این فشار بیشتری بر عضلات ساق پا و ران او وارد می‌کند. ساری گفت ناراحتی رونالدو بابت تعویض را درک می‌کند و آن را طبیعی می‌داند و اگر رونالدو بعد از تعویض شدن ناراحت نمی‌شد برای او نگران‌کننده بود.

 

کریستیانو رونالدو یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۳۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌ها فوتبال رم روز گذشته دوشنبه سوم اردیبهشت در هفته سی و سوم سری آ رو در روی بولونیا قرار گرفت که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود بولونیا به پایان رسید. سردار آزمون مهاجم ایرانی رم که از دقیقه ۵۲ وارد زمین شده بود در دقیقه ۵۶ توانست تک گل تیمش را در این بازی به ثمر برساند.

«دنیله دروسی» سرمربی رم در خصوص عملکرد آزمون در این بازی اظهار داشت: سردار به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته و لزومی نداشت که از ابتدا در زمین حضور داشته باشد. از گلزنی او خوشحال هستم و عملکرد خوب او برای ما مهم است. امیدوارم روند خوب آزمون ادامه دار باشد همانطور که «تامی آبراهام» یک بازیکن مهم برای رم به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است که رم با این شکست ۵۵ امتیازی و در رده پنجم جدول سری آ باقی ماند.

کد خبر 6086111

دیگر خبرها

  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • واکنش دروسی به گلرنی سردار ۴دقیقه بعداز تعویض
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!