Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: پهپادها و موشک‌های دقیق‌زن در نیروی زمینی سپاه به خوبی سازماندهی شده است.

به گزارش مشرق، سردار محمد پاکپور صبح امروز در مراسم اختتامیه دوره رسته‌ای مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین (ع) نیروی زمینی سپاه با گرامیداشت و تبریک هفته وحدت اظهار داشت: در دانشگاه امیرالمومنین (ع) دوره‌های مختلفی برگزار شده ‌و امروز شاهد اختتامیه این دوره‌ها هستیم، این مکان مزین به  شهدای دفاع مقدس و خاک این دانشگاه پربرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: سردار پاکپور: خدمت به زائران اربعین را وظیفه خود می‌دانیم

وی افزود: افرادی که به تازگی پای به این دانشگاه می‌گذارند بایستی از برکت شهدا استفاده کنند، این دانشگاه، مرکزی تربیتی و فرهنگی برای افرادی بوده است که جان خود را فدای انقلاب کرده‌اند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران بیان کرد: برند این دانشگاه به آسانی دست نیامده ‌و از آن باید به خوبی حفاظت کنیم، باید کیفیت آموزش و تربیت نیروی انسانی را در این دانشگاه افزایش دهیم به گونه‌ای که در خور این دانشگاه باشد.

وی با بیان اینکه فضای دانشگاه باید معنوی و فرهنگی باشد، گفت: ایجاد این فضا در دانشگاه باید در اولویت قرار گیرد و ایجاد فضا و پرشور کردن و با انگیزه کردن این فضا توسط دانشجویان این دانشگاه انجام می‌شود.

سردار پاکپور با بیان اینکه امروز نیروی زمینی سپاه به ساز و برگ جدید و مدرن تجهیز شده است، تصریح کرد: اگر نیروی ماهر و با دانش بالا نداشته باشیم تجهیزات کارایی ندارد، به کارگیری نیروی ماهر برای تجهیزات جنگی نیازمند نیروی قوی و کارآمد است.

وی ادامه داد: حتماً باید مهارت پیدا کرد و استمرار در آموزش و مهارت بسیار لازم و تکرار کار در یگان‌های رزم بسیار امری ضروری است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: نقش اساسی دانشگاه امیرالمومنین (ع) پرورش نیروهای کارآمد برای نظام است تا در یگان مربوط، مهارت‌های کافی را داشته باشند، همچنین در این دانشگاه باید کارهای رزمی به خوبی نهادینه شود.

وی اظهار داشت: اکنون تجهیزات ما با زمان دفاع مقدس قابل قیاس نیست، امروز پهپادها و موشک‌های دقیق‌زن در نیروی زمینی سپاه به خوبی سازماندهی شده است، اگر در زمان دفاع مقدس به این تجهیزات مجهز بودیم مشکلی نداشتیم.

سردار پاکپور با بیان اینکه امروز مأموریت‌های نیروی زمینی سپاه در مرزهای کشور با تجهیزات بسیار بالا در حال انجام است، خطاب به دانشجویان این دانشگاه گفت: این موضوع نیازمند نیروی متخصص با مهارت بالاست، شما جوانان و دانش آموختگان این دانشگاه وارثان شهدای دفاع مقدس همچون شهید زین‌الدین و شهید خرازی هستید، سعی کنید زندگی آنها را سرلوحه کار خود قرار دهید.

وی افزود: شما دانشجویان باید سعی کنید خلق و خوی شهدا را داشته باشید و اگر شهدا را دنبال کردید رستگار خواهید شد. فرماندهان نیز برای تربیت نیروهای کارآمد تلاش تلاش کنند و در این راستا باید تقویت فضای فرهنگی دانشگاه مورد توجه ویژه قرار گیرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران تصریح کرد: به مهارت محوری و پژوهش محوری در دانشگاه توجه ویژه‌ای شود، مربیان نیز باید به کسب دانش نظامی بپردازند تا داشته‌های خوبی داشته باشند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان سردار پاکپور سپاه پاسداران نیروی زمینی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال

به گزارش جام جم آنلاین همدان، اسفندیار خزائی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و به منظور جلب مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این طرح ارگان‌های نظامی و انتظامی که شرایط و پتانسیل تولید و کاشت نهال را در محوطه‌های خود دارند در این طرح با منابع طبیعی دارای همکاری هستند. 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان با بیان اینکه در همین رابطه تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین اداره کل منابع طبیعی استان و مرکز آموزش قدس نیروی زمینی سپاه در استان منعقد شد، افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه از پتانسیل‌های موجود در این مرکز آموزشی برای  فرهنگ سازی ، آموزش و تولید نهال به شکل زمینی و گلدانی و نیز هنچنین توسعه فضای سبز و کاشت نهال استفاده خواهد شد. 

وی بیان کرد: همچنین در برگزاری پویش‌ها و کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی به منظور بالا بردن اطلاعات و آگاهی‌های پرسنل و نیروهای کادر و وظیفه این مرکز به برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقدام می‌شود. 

خزائی ادامه داد: در زمان تولید و کاشت نهال نهاده‌های مورد نیاز شامل بذر و گلدان‌های تولید نهال و قلمه و نهاده‌های تولید نهال‌های زمینی هم برای این مرکز تامین خواهد  شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: در کنار این موارد راهنمایی فنی و اصولی که باید برای تولید و کاشت نهال مورد استفاده قرار گیرد، توسط کارشناسان منابع طبیعی به مرکز آموزش قدس سپاه ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • آیت‌الله اعرافی: در ‌معماری و شهرسازی الگوهای ویژه نداریم
  • دشمن دست به خطایی بزند نمونه دیگری از موشک‌ها و پهپادها به سمتشان شلیک خواهد شد
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز