Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پژوهشکده آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: همایش ملی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه پایدار۲۲ آبان ماه در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

حاکم قاسمی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قزوین، درباره برگزاری همایش های ملی در پژوهشکده آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) اظهار داشت: همایش ملی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه پایدار22 آبان ماه در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر برگزاری همایش ملی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه پایدار عنوان کرد: برای این همایش ملی تا به امروز 185 مقاله از سراسر کشور دریافت شده است که 36 مقاله به صورت شفاهی در پنل های تخصصی ارائه می شود.

رئیس پژوهشکده آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) افزود: به جز 36 مقاله ای که به صورت شفاهی در این همایش ارائه می شوند، باقی مانده مقالات به صورت پوستر و در حاشیه این همایش ارائه می شوند.

وی گفت: در حاشیه این همایش ملی سعی کرده ایم که از سخنرانی سه استاد برجسته و به نوعی پیشکسوت سه حوزه آینده پژوهی، مدیریت و توسعه پایدار استفاده کنیم که امیدواریم دانشجویان و حاضران در این همایش بتوانند از سخنرانی این اساتید به نحو احسن استفاده کنند.

«تهدیدات نوین بیولوژیک و بیوتروریسم» در اولین همایش ملی حکمرانیپنجمین همایش بین‌المللی مناظره رضوی در اردبیل برگزار می‌شودهمایش ثبت جهانی جنگل‌های هیرکانی در مازندران برگزار می‌شود

قاسمی بیان کرد: دکتر محسن بهرامی استاد دانشگاه امیر کبیر، پروفسور ناصر میرسپاسی پدر علم مدیریت منابع انسانی ایران و دکتر رضا نجف بیگی از چهره های شاخص موضوع توسعه پایدار سه استادی هستند که در این جلسه به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

دبیر برگزاری همایش ملی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه پایدار تصریح کرد: این برنامه از ساعت هفت صبح روز چهارشنبه آغاز و با اجرای برنامه های مختلف و در نهایت با تجلیل از افراد برگزیده عصر همان روز به پایان می رسد.

رئیس پژوهشکده آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با اشاره به دیگر برنامه های این پژوهشکده اظهار داشت: در ادامه سلسله نشست های تخصصی آینده  پژوهی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) همایش دیگری هم در روز سه شنبه با عنوان آینده پژوهی، تغییرات اجتماعی در سالن اجتماعات پژوهشکده آینده پژوهی برگزار خواهد شد که امیدواریم مورد استقبال دانشجویان، اساتید و کارمندان قرار گیرد.

وی افزود: این همایش با سخنرانی دکتر نعمت الله افاضلی رئیس پژوهشکده مطالعات اجتماعی پژوهشگاه انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.

انتهای پیام/ ت

R41364/P/S6,63/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۴۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی که امروز با حضور خانم افتخاری مشاور رییس کمیته امداد امام خمینی کشور برگزار شد هماهنگی و هم افزایی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی از مهمترین اهداف این نشست بود.


استان یزد با فعالیت‌هایی چشمگیر در زمینه ۱۵ رشته قرآنی در گروه‌های مختلف سنی مدد جویان کمیته امداد طی سه سال گذشته جایگاه دوم کشوری را داشته است.

دیگر خبرها

  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • طرح کاشت یک میلیارد درخت راه حلی برای احیا و توسعه پایدار سرزمین
  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود