Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@05:40:48 GMT

ذوق‌زدگی همسر استراماچونی از سفر به شیراز+عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۴۳۹۹

ذوق‌زدگی همسر استراماچونی از سفر به شیراز+عکس

آفتاب‌‌نیوز :

تعطیلی سه روزه تمرینات بعد از توفان استقلال مقابل صنعت نفت بهترین فرصت را در اختیار استراماچونی و خانواده اش قرار داد تا به جای بازگشت به ایتالیا به تماشای زیبایی های گردشگری ایران بپردازند. به همین خاطر تدارک سفر به استان فارس و شهر پر از زیبایی شیراز برای مرد ایتالیایی و همسرش فراهم شد تا تعطیلات مهمان مردم خونگرم این دیار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخلاف استراماچونی که در بازگشت از تعطیلات با اعتصاب بازیکنان روبرو و طی روزهای گذشته افکارش درگیر مشکلات مالی گریبانگر استقلال بود، همسرش دالیلا مثل تمام این مدتی که در ایران حضور دارد یک بار دیگر با انتشار پستی در صفحات مجازی خود به شگفتی‌های زندگی در ایران پرداخت و این بار لب به تمجید از شیراز و مردمانش گشود.

شگفتی‌های سفر به شیراز برای دالیلا استراماچونی به قدری جذاب و حیرت‌انگیز بود که او در تعریف از این سفر زیر تصویر پست شده در اینستاگرام خود نوشت: «چقدر شیراز غافلگیرکننده بود. شهری پر از تاریخ، زیبایی و مهمان‌نوازی!». همسر سرمربی استقلال با این چند کلمه کاملا شهر شیراز و تاریخش را توصیف کرده است تا همین اتفاق بیشتر بر شهرت دیار گل و بلبل ایران در جهان بیافزاید.

منبع: ورزش سه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: باشگاه استقلال استراماچونی همسر استراماچونی دالیلا استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۴۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی خیابان‌های شیراز در پی بارش شدید باران (فیلم)

 

 

 

منبع : همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آبگرفتگی خیابان‌های خرم‌آباد پس از بارندگی‌های شدید (فیلم) نجات یک گربه از سیل دبی امارات (فیلم) فیلمی ماهواره‌ای از سامانه بارشی بزرگی که هم‌اکنون در جنوب ایران سیل به راه انداخته است (فیلم)

دیگر خبرها

  • بیماری بیرون‌زدگی چشم چیست؟ + فیلم
  • زیبایی پارک هینویاما در ژاپن (فیلم)
  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • لحظه دوست داشتن و دوست داشته شدن، لحظه واقعی زندگی است
  • آبگرفتگی خیابان‌های شیراز در پی بارش شدید باران (فیلم)
  • احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد
  • ذوق‌زدگی رژیم صهیونیستی از تصویب بسته کمکی در سنای آمریکا