Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بورس کالای ایران، ۳۲ هزار و ۴۳ تن مواد پلیمری، یک هزار و ۱۲ تن پارافین واکس، ۳ هزار و ۱۸ تن روغن پایه، ۹۰۰ تن قیر، دو هزار تن گوگرد و ۴۱ هزار تن وکیوم باتوم ( ماده اولیه تولید قیر و نفت کوره ) در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران عرضه می شود.

این گزارش حاکی است، ۱۰۰ تن عایق رطوبتی و ۱۹ هزار و ۱۲۵ تن قیر در تالار صادراتی عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معامله فولاد، مس و آلومینیوم در روز یکشنبه

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، دیروز (یکشنبه) میزبان دادوستد ۵۰ هزار و ۹۲۶ تن انواع محصول اعم از فولاد، مس و آلومینیوم بود.

 روز یکشنبه در تالار مزبور ۱۱ هزار تن تیرآهن، ۶ هزار و ۸۶۶ تن سبد میلگرد، ۲۵ هزار تن شمش بلوم، سه هزار تن مس کاتد، ۴۲۰ تن بیلت و چهار هزار و ۵۰۰ تن شمش هزار پوندی آلومینیوم و ۱۲۰ تن سولفورمولیبدن معامله شد.

لازم به ذکر است، دیروز ۲۹ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۰ هزار تن لوب کات، ۴۶۰ تن گوگرد، ۳۸۴ تن مواد پلیمری و ۵۰۵ تن مواد شیمیایی نیز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی به فروش رسید، همچنین هفت هزار و ۹۰۰ تن قیر و ۲۰۰ تن عایق رطوبتی نیز در تالار صادراتی بورس کالای ایران معامله شد.

بازار فرعی بورس کالای ایران دیروز برای نخستین بار دادوستد ۱۰۰ تن رب گوجه فرنگی را تجربه کرد.

برچسب‌ها حامد سلطانی نژاد شرکت بورس کالای ایران بورس کالا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت بورس کالای ایران بورس کالا شرکت بورس کالای ایران بورس کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس

در انتهای معاملات امروز یکشنبه (۹ اردیبهشت) بازار سرمایه، شاخص کل بورس با کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۴ هزار واحدی قرار گرفت. فملی، فولاد و شپنا سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند فملی، فولاد و شپنا سه نماد پرتراکنش بودند. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش هزار و ۳۹۵ واحدی روی پله ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحدی قرار گرفت.

برترین گروه صنعتی بورس و فرابورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲۸۲ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین فلزات اساسی و شیمیایی‌ها در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس

افران، اهرم و فیروزا ۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های ذوب،   فردا ۲ و شستا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۱۲۸۴، اوصتا ۴  و اعتماد  بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها کرمان، اوصتا ۴ و اونیکس ۲  بیشترین حجم معامله را در فرابورس تجربه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • چند کشور آفریقایی کالای ایرانی می‌خرند؟