Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@18:41:30 GMT

تشکر جزیده و داغی که تازه شد!

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۵۰۷۷

تشکر جزیده و داغی که تازه شد!

ایسنا/مرکزی عظیم جزیده سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد روز گذشته پس از برتری سه بر یک تیمش در هفته چهارم لیگ برتر والیبال در مقابل شهروند اراک، با اشاره به اینکه تیمش هیچگونه مشکل مالی ندارد از زحمات اعضای شورای شهر و شهرداری گنبد به دلیل حمایت های بسیار خوبی که از تیمش داشته اند تشکر کرد.

تشکر جزیده دوباره داغ باشگاه شهرداری اراک که روزگاری یکی از مهم‌ترین نهادهای حامی ورزش در استان مرکزی به شمار می‌رفت و بالغ ‌بر 45 تیم ورزشی در لیگ‌های معتبر، مورد حمایت او بودند را برای اراکی ها تازه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، با نگاهی به لیگ های معتبر ورزشی کشور، شاهد حضور چندین و چند تیم در قالب شهرداری‌های سراسر کشور در این لیگ ها هستیم و به واقع این سوال در ذهن علاقه مندان به ورزش اراک خطور می کند که اگر حمایت شهرداری از ورزش غیرقانونی است، دلیل حضور این تعداد تیم در سطح اول ورزش کشور با نام شهرداری چیست.

در لیگ برتر والیبال تیم های شهرداری ورامین، شهرداری گنبد و شهرداری ارومیه از مدعیان اصلی قهرمانی هستند.

در لیگ برتر فوتبال بانوان شاهد حضور تیم شهرداری سیرجان هستیم، در لیگ برتر بسکتبال هم شهرداری گرگان، شهرداری بندرعباس و شهرداری قزوین در فصل جاری حضور دارند و نکته جالب توجه حضور تیم شهرداری تبریز در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور است، جایی که دو تیم تراکتور و ماشین سازی از تبریز در لیگ برتر فوتبال حضور دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در جلسه هم اندیشی متولیان هیأت های ورزشی استان، با بیان اینکه هیچ منع قانونی متوجه راه اندازی باشگاه شهرداری نیست، گفته بود: مجموعه شهرداری اراک موظف است هرچه سریع تر نسبت به تعیین تکلیف باشگاه شهرداری اقدامات لازم را انجام دهد.

بهروز اکرمی در این خصوص تاکید کرد که تمام مراحل اداری راه اندازی باشگاه شهرداری بر اساس ضوابط قانونی و به طور کامل انجام شده و تنها موردی که باقی مانده، ابلاغ احکام هیئت مدیره این باشگاه از سوی شهردار اراک است و این قضیه به هیچ عنوان پیچیده نیست.

پیمان رشیدی از اعضای شورای شهر اراک هم در این خصوص با بیان اینکه با تعاملات صورت گرفته در مجموعه استان، از جمله اداره کل ورزش و جوانان و شورای تامین، مجوز لازم در خصوص ایجاد باشگاه شهرداری اراک اخذ شده است، گفت: مجموعه شورای شهر اراک از ابتدای کار خود، دغدغه راه اندازی باشگاه شهرداری اراک را داشته است. اعضای شورای شهر و مجموعه شورای شهر اراک بیش از هر کس دیگری برای ساماندهی وضعیت این باشگاه تمایل دارند و یقینا روند کند این فرایند، ناشی از پیچیدگی خاص این موضوع است.

از بین رفتن سرمایه های بزرگ متاسفانه به سنتی قدرتمند تبدیل شده و کسی برای ورزشکاران و تیم هایی که به عنوان سرمایه های این شهر پس از رکود این باشگاه متفرق شده و به استان های دیگر رفتند فکری نکرد. سرمایه هایی که با هزینه مردم این شهر ایجاد شد و در بهترین حالت پس از احیای این باشگاه دوباره باید برای ایجادشان هزینه کرد.

به نظر می رسد متولیان علاوه بر تلاش برای احیای این باشگاه به عنوان یکی از مطالبات جامعه، باید در جریان احیای آن برنامه ریزی بلندمدتی برای حفظ سرمایه های ایجاد شده داشته باشند.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی باشگاه شهرداری اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند

رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: دریافتی اعضای شورای شهر ۱۰ میلیون تومان است و اعداد و ارقامی که در فضای مجازی مطرح می‌شود، شایعه و کذب است.

داوود قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با بیان اینکه در شورای شهر اراک خبری از بریز و بپاش‌ها و حیف و میل بیت‌المال نیست، اظهار کرد: در شورای ششم اقدمات کم نظیر و در برخی موارد بی‌نظیری انجام شده و فعالیت شورا در حوزه مدیریت شهری قابل دفاع است.

وی افزود: در حوزه مالی و بودجه‌ریزی اقدامات خوب و کم نظیری صورت گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک خاطرنشان کرد: در موضوع حمل‌ونقل عمومی و ترافیک نیز پیگیری‌های شورا در موضوع خرید اتوبوس‌ها و میدل باس‌ها، نصب پل‌های هوایی و تکمیل تقاطع‌های غیرهمسطح، اصلاح هندسی معابر و بازگشایی بسیاری از معابر اقدامات شایسته‌ای انجام شده است.

قربانی اضافه کرد: در حوزه خدمات شهری نیز موضوع تفکیک زباله از مبدا و احداث بازارچه‌های عرضه میوه و تره‌بار هم در حال انجام است و هم اینک اقدامات مربوط به ساخت‌وساز این بازارچه‌ها انجام شده است و در حال انجام امور مربوط به بهره‌برداری از آن‌ها هستیم.

وی تاکید کرد: نوسازی وسایل بازی در پارک‌های سطح شهر و موضوع هوشمندسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی انجام شده است و نزدیک به ۱۰۰ درصد از خودروهای سنگین سازمان عمران و ترافیک را تغییر و تحول داده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه تکمیل سه تقاطع غیرهمسطح در دو سال گذشته انجام شده است، اضافه کرد: تجهیز سالن همایش پارک شهر و مناسب‌سازی آن از دیگر اقدامات فرهنگی شورا بوده است و با راه‌اندازی خط تولید قطعات بتنی، شهرداری را در نیاز به محصولات بتنی خودکفا کرده‌ایم.

قربانی اضافه کرد: در موضوع سازمان فرهنگی ورزشی نیز ۱۰ زمین چمن مصنوعی نوسازی و تجهیز شده و ایجاد زورخانه ورزش‌های باستانی و پهلوانی نیز در شورا ششم انجام شده است.

وی تاکید کرد: توجه و تاکید اعضای شورا و الزام شهردار به ارائه توضیحات و گزارش هفتگی در راستای اقدامات و برنامه‌های مهم شهری از جمله بازی‌های هیجانی، پارک آبی، پارک بانوان شماره دو، احداث فرهنگسرا و اجرای فاز دو آرامستان است.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک اظهار کرد: طرح دره نورالشهدا که بیش از دو دهه مورد غفلت قرار گرفته بود، در این دوره شورا ششم با بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حال اجرا است و سرمایه‌گذاری درحوزه زیرساخت‌ها در این منطقه انجام شده است.

قربانی گفت: دریافتی اعضای شورای شهر ۱۰ میلیون تومان است و اعداد و ارقامی که در فضای مجازی مطرح می‌شود شایعه و کذب است.

وی افزود: برخی از افراد معلوم الحال و فرصت طلب خزعبلاتی را به طور عمدی و از سر ناآگاهی در فضای مجازی مطرح می‌کنند تا به این وسیله دستاوردهای مدیریت شهری را تضعیف کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه روایت‌پردازی‌های نادرست موجب جریحه‌دار شدن قلوب مردم می‌شود، تصریح کرد: برخی افراد با روایت‌های شائبه برانگیز و با تهمت و دروغ‌پردازی بدون ارائه سند، اقدامات موثر مدیریت شهری را نادیده می‌گیرند و به دنبال ماهی‌گیری از آب گل آلود هستند.

قربانی اضافه کرد: منحرف کردن افکار عمومی گناهی نابخشودنی است، چراکه روایت‌های شائبه برانگیز موجب ناامیدی مردم از نظام اسلامی می شود، این افراد باید پاسخگوی تهمت‌ها و روایت‌پردازی‌های دروغین خود در پیشگاه الهی و مردم شریف اراک باشند.

وی گفت: اینگونه رفتارها هرگز مانع استمرار فعالیت‌ها نخواهد شد و با یاری خداوند متعال مسیر توسعه و پیشرفت برای شهر هموارتر می‌شود و ادامه پیدا می‌کند.

کد خبر 749238

دیگر خبرها

  • طرح محله‌محوری مسجد بنیان در ۵۵ محله در دستور کار قرار دارد
  • ۵۰ سازه ناایمن در اراک شناسایی شده است
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان عوارض آلایندگی در اراک پرداخت شد
  • امسال بودجه شهرداری اراک ۶ هزار میلیارد تومان است
  • بودجه امسال شورای شهر اراک ۶ هزار میلیارد تومان هدفگذاری شد
  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود