Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از درخشش کم نظیر هنرمندان تئاتر استان در جشنواره ملی فتح خرمشهر و کسب ۹عنوان جایزه در این جشنواره خبرداد.

"شریف اسلامی" در این خصوص به خبرنگاران گفت: شب گذشته در آئین اختتامیه بیست و دومین جشنواره ملی فتح خرمشهر که به مدت یک هفته در آبادان و خرمشهر برگزار شده بود، نمایش "دستهایت کو ممحسن" از تولیدات واحد نمایش حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد توانست ۹ جایزه را در بخش های گوناگون نصیب خود کند و به عنوان برترین اثر جشنواره معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: گروه نمایشی حوزه هنری استان در این جشنواره موفق شد در بخش های کارگردانی، بازیگری، نمایشنامه نویسی، طراحی صحنه، طراحی گریم و گریم جایزه اول این جشنواره را از آن خود کند.
اسلامی افزود: رضا کرمی زاده تندیس جایزه اول کارگردانی و جایزه اول طراحی صحنه را کسب کرد و رضا گشتاسب تندیس جایزه اول بهترین نمایشنامه برای نمایش "دستهایت کو ممحسن" را از آن خود کرد.
رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اکبر آیین بازیگر نقش اول این نمایش نیز تندیس جشنواره، دیپلم افتخار وجایزه اول بازیگری مرد را از آن خود کرد و نازنین نادری پور لوح تقدیرطراحی گریم و مینا پناه پوری جایزه لوح تقدیر اجرای گریم را کسب کردند.
اسلامی اظهار کرد: همچنین رضا گشتاسب علاوه بر کسب جایزه اول در بخش نمایش نامه نویسی نمایشهای صحنه ای حاضر در جشنواره، در مجموع به خاطر دو نمایشنامه غراب شیطان و دستایت کوممحسن تندیس بهترین نمایش نامه نویس حوزه دفاع مقدس را کسب کرد.
وی افزود: در پایان نمایش "دستهایت کوممحسن" همچنین جایزه ویژه بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس را کسب کرد و همچنین از سوی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور جهت اجرای عمومی به مدت یک ماه در تهران دعوت شد.

به گزارش ایسنا، اسلامی گفت: آیین اختتامیه بیست‌ و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر شامگاه یکشنبه ۱۹ آبان‌ماه با حضور شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی، حمید نیلی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران، محسن سلیمانی‌فارسانی سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، اسماعیل زمانی مدیرعامل و قدرت الله طمیمیان معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، کورش زارعی رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و جمعی از مسوولان فرهنگی هنری کشوری – استانی در سالن ۷۰۰ نفری اجتماعات منطقه آزاد اروند برگزار شد.
وی ضمن تبریک این موفقیت هنرمندان نمایش استان افزود: جا دارد در پایان از حمایت های بی دریغ دکتر حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان و همچنین رضا رفیعی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان از این گروه قدردانی کنم.
بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در بخش های مسابقه نمایش های صحنه ای، نمایش های کوتاه، نمایش نویسی و نمایش های محیطی و میدانی از ۱۵ تا ۱۹ آبان ماه۱۳۹۸در منطقه آزاد اروند به دبیری حمید رضا آذرنگ برگزار شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری حوزه هنري كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که انتظار می‌رفت، PSG، قهرمان فعلی لیگ 1، تقریباً در تمام دسته های جوایز برتر فصل نامزد شده است. کیلیان امباپه نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن لیگ یک شده، در حالی که سرمربی او، لوئیز انریکه، در میان نامزدهای دریافت جایزه بهترین مربی در مسابقات قهرمانی فرانسه دیده می شود.

کاپیتان تیم ملی فرانسه با پشت سر گذاشتن رکورد پنج آقای گلی ژان پیر پاپن، ششمین جایزه متوالی بهترین گلزن خود را به دست خواهد آورد، علاوه بر این که احتمالا برای پنجمین بار متوالی به عنوان بهترین فوتبالیست لیگ انتخاب خواهد شد که یک رکورد مطلق است. پیر لیز-ملو از برست، پیر امریک اوبامیانگ از مارسی، عثمان دمبله از پاری سن ژرمن و ادون ژگروا از لیل نامزدی را به اشتراک می گذارند.

در دو فصل گذشته، تیم پاریسی، نتوانست عنوان بهترین مربی سال را کسب کند و نه پوچتینو و نه گالتیه این جایزه را دریافت نکردند. انریکه برای این عنوان با اریک روی (برست)، فرانک هیز (لانس)، پائولو فونسکا (لیل) و لوکا السنر (لو آور) رقابت دارد.

دیگر خبرها

  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • رامین حسین پور بهترین آهنگساز فستیوال لس‌آنجلس شد
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی