Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی هنرمندان و بازیگران ایرانی در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه جذابیت‌های خاص خودش را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه‌های اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفن همراه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از طریق این درگاه هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روزها چهره‌های هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی هنرمندان و بازیگران ایرانی را که در شبکه‌های اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته به اشتراک گذاشتند، مشاهده کنید:

میلاد کی‌مرام بازیگر معروف سینما در استوری اینستاگرام خود، عکسی از خود را انتشار داده و در کپشن آن به تاریخ عکس اشاره کرده است.

فاطمه عبادی برنده برنامه تلویزیونی استعدادیابی عصر جدید در آخرین پست اینستاگرامش، هنر جدید خود را با روایتی از ظهور حضرت مهدی(عج) نمایش داد و نوشت:

روایتی از انتظار تا ظهور در جمع هزاران نفر از عاشقان امام زمان (عج)؛ میدان امام حسین (ع) تهران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

داریوش ارجمند بازیگر سریال ستایش با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، دلنوشته‌ای را درباره شخصیت و منش مرحوم رضا اوجی نوشت، که در ادامه متن آن را مشاهده می‌کنید:

مجید عزیزم
مرد بودی و بیگانه نبودی، مهربان بودی و بی‌وفا نبودی. دوست بودی و دشمن نشدی. حقیقت را دوست داشتی و از دروغ و ریا بیازار بودی. تهیه کننده بودی و حقی را از کسی هدر ندادی. از نخستین مجموعه‌ای که با تو کار کردم در کنارت بودم. در کنار تو و همسر نازنینت. از بسوی افتخار تا شیخ مفید از راز پنهان تا نازونیاز و کار آخر مرضیه. و چه سخت بود دیدنت در کار آخری که هر روز تکیده‌تر و پیرتر می‌شدی. اما همچنان در گروه حاضر بودی و بر کار نظافت و سلامت تهیه غذا نظارت می‌کردی. قولت قول یک جوانمرد بود و وقتی نداشتی پول عوامل را بدهی اتومبیلت را فروختی. کاش تکثیر می‌شدی در این روزگار نامردمان و نامردها. همیشه زنده‌ای همیشه در قلب همه کسانی که با صداقت با آن‌ها کار کردی حضور داری. رحمت خدا بر تو باد روحت شاد.
دوست همیشه تو داریوش ارجمند

سپیده خداوردی بازیگر تلویزیون در اینستاگرام خود، عکس سلفی را در کنار پسرش منتشر کرد.

احسان علیخانی مجری معروف عصر جدید در استوری اینستاگرام خود مطلب انگیزشی را منتشر کرده و نوشت:

کیفیت زندگی‌ات به لباس، اتومبیل یا خانه‌ات وابسته نیست، بلکه با چگونه آرام و شاد بودنت ارتباط دارد.

پرستو صالحی چهره هنری سینما و تلویزیون، متن پیام تبریکی را به مناسبت تولد شبنم قلیخانی در استوری اینستاگرامش منتشر کرد.

لیندا کیانی با انتشار عکسی از رادیو کاست‌های قدیمی در استوری خود، یاد گذشته را زنده کرد که در ادامه این تصویر را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرمندان خبر حاشیه هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال «کلاس فشرد عاشقی» محصول سال ۲۰۲۳ یک سریال کمدی عاشقانه دربارۀ ارتباط بین یک زن آشپز و یک مدرس ریاضیات است. در این سریال جونگ کیونگ هو که به خاطر بازی در نقش بزرگسالی «شاهزاده هودونگ» در سریال «پرنسس جامیونگ» (جومونگ ۳) شناخته شده است نقش چوی چی یئول معلم ریاضیات را بازی می‌کند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898772

دیگر خبرها

  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!
  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • شترسواری گلاره عباسی بازیگر در جنوب ایران (عکس)
  • عکس| این دو بازیگر «پایتخت» چه زمانی به ایران باز می‌گردند؟
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • (ویدئو) سحر دولتشاهی کاریکاتور خودش و پیمان معادی را استوری کرد