Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:25:26 GMT

تصادف اتوبوس زائران پاکستانی ۴ کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۶۰۹۱

تصادف اتوبوس زائران پاکستانی ۴ کشته برجا گذاشت

به گزارش روز دوشنبه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی،  پیرحسین کولیوند با اعلام این خبر، افزود: ساعت چهار و ۱۳ دقیقه بامداد امروز، بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس حامل زائران پاکستانی با یک دستگاه کامیون در کیلومتر ۲۵ جاده نهبندان-زاهدان، دو سرنشین کامیون (ایرانی) و دو نفر از سرنشینان اتوبوس (پاکستانی) فوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار کرد: اتوبوس زائران پاکستانی ۴۹ سرنشین داشت که ۴۶ نفر آنها مصدوم و پس از تریاژ در صحنه تصادف و اولویت بندی، با استفاده از آمبولانس های اورژانس بلافاصله به بیمارستان نهبندان برای بررسی و درمان منتقل شدند.

کولیوند گفت: مصدومان این حادثه هم اکنون در بیمارستان نهبندان در حال مداوا هستند.

وی افزود: یک اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از زابل برای کمک به انتقال مصدومان این حادثه اعزام شده است. ۵ نفر از زائران که جراحت شدیدتر داشتند به بیمارستان بیرجند منتقل و بقیه مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند. 
رئیس سازمان اورژانس کشور با قدردانی از سرعت عمل کادر اورژانس و بیمارستان شهید آتشدست شهرستان نهبندان در انتقال و پذیرش مصدومان، وضعیت فعلی مجروحان را رضایت بخش اعلام کرده و افزود: به زودی اکثر مصدومان پس از درمان های سرپایی از بیمارستان ترخیص می شوند.

برچسب‌ها سازمان اورژانس کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اورژانس کشور سازمان اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر فرزین رضازاده پنجشنبه شب در این زمینه افزود: عصر امروز در کمربندی ارومیه و مسیر روگذر مدرس تعداد ۹ دستگاه خودرو با هم برخورد کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه شدت این تصادف در حدی نبود که فوتی داشته باشد.

رضازاده اضافه کرد: ۹ مصدوم این حادثه با اقدامات پیش‌بیمارستانی در محل درمان و ۲ نفر برای ادامه درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه اعزام شدند.

حال عمومی ۲ نفری بستری در بیمارستان مساعد گزارش شده است.

کد خبر 6088766

دیگر خبرها

  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز