Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی باشگاه مس و پایگاه خبری فوتبال، محمود محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان که فوتبالی‌ها همواره اخلاق مداری و صداقت او را تایید می‌کنند، اخراج سرمربی تیمش را متاثر از ایجاد تشنج عوامل باشگاه نود می‌داند که حسینی نمی‌توانست واکنشی به صحبت‌های بیرون از زمین توسط عوامل تیم حریف نشان ندهد و داور هم او را اخراج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: می‌دانستیم بازی سختی در ارومیه داریم. تیم نود هواداران پر شوری دارد اما تیم ما برای برد به ارومیه سفر کرده بود. البته نتیجه مساوی هم برای ما خوب است و در هفته‌های آینده امتیازات از دست رفته را جبران خواهیم کرد.

وی ادامه داد: من ۲۰ سال در فوتبال به عنوان بازیکن، مربی و مدیرعامل حضور دارم اما برای اولین بار بود که چنین اتفاقاتی را در فوتبال دیدم. از طرف هواداران ارومیه‌ای موردی نبود و ما ساعات خوبی را در ارومیه سپری کردیم اما عده‌ای از باشگاه نود عامل تشنج بودند و من تا به حال ندیده‌ام عوامل یک باشگاه از روی سکوها به نیمکت حریف اهانت کنند. هر سرمربی نیاز به امنیت دارد اما نباید از طرف مسئول اصلی یک باشگاه (یحیی بهاری مدیرعامل باشگاه نود منظور صحبت‌های محمودی نیا است) چیزی بشنود و این مسئله را چه کسی پاسخ می‌دهد!؟

محمودی نیا تصریح کرد: ما به ارومیه آمدیم تا در امنیت کامل فوتبال بازی کنیم و برای هر نتیجه‌ای آماده بودیم. اما روز قبل از بازی مصاحبه جنجالی منتشر می‌کنند و در حین بازی هم خودم دیدم که از طرف مسئول اصلی باشگاه تشنج ایجاد شد. فدراسیون باید به این مسئله ورود کند چون مس کرمان در سال های گذشته چه در میزبانی و چه در میهمانی همه مسائل اخلاقی را رعایت کرده است. امسال هم شخصیت تیمی به خوبی مدیریتی شده و همه اتفاقاتی که در ارومیه رخ داد را رصد کردند. من نزدیک به اتفاقات بودم و متاسفانه تشنج از جانب عوامل باشگاه نود شکل گرفت.

فوتبال

کد خبر 4769154

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه مس کرمان لیگ دسته یک یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان بیرجند شیراز پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه قزوین یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۶۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد نباتی اظهار کرد: اواخر سال ۱۴۰۲ لنگش تداوم دار در دست این گونه ارزشمند مشاهده شد که علت آن تشنج ارس در ادامه بیماری عصبی‌اش تشخیص داده شد.

سرپرست معاونت محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: در عین حال گرفتن عکس از دست حیوان تحت بیهوشی در دستور کار قرار گرفت و طبق عکس اخذ شده، شکستگی دست چپ ارس مشاهده و توسط رادیولوژیست تأیید شد.

وی گفت: با توجه به جوش خوردگی نسبی استخوان و وضعیت خاص حیوان با سابقه تشنج و نظر به طولانی بودن مدت عمل و مراقبت‌های خاص بعد از جراحی که ریسک بالایی دارد تلاش می‌شود تصمیم به این کار ناشی از خرد جمعی دامپزشکان تیم درمان باشد.

نباتی ادامه داد: هر تصمیمی چه عمل جراحی و چه ادامه حیات با این حال خطرات و ریسک‌های خودش را به همراه دارد.

کد خبر 6090689

دیگر خبرها

  • 6 علامت که می‌تواند نشان دهنده تومور مغزی باشد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • آغاز مرحله دوم رها سازی حقابه زیست محیطی دریاچه ارومیه از سد مخزنی سیلوه پیرانشهر 
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند