Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله سیداحمد میرعمادی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اعتقاد به امام و مهدویت نه فقط در زندگی فردی بلکه در حوزه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی ما نقش آفرین و برجسته شد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛آیت‌الله میرعمادی در شورای سیاست گذاری، پشتیبانی و هماهنگی فعالیت های مهدوی ،اظهار کرد: ولایت و باور امام از اعتقادات دینی و عمیق ما است که به حیات امام زمان (عج) و وجود آن حضرت زنده ایم و موفقیت ما به برکت ایشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تاثیرگذاری اعتقاد به امام در زندگی انسان‌ها ،افزود:‌ این مهم در گذشته در زندگی فردی خیلی مهم بود به نحوی که افراد با توسل به امام زمان(عج) معنویت می یافتند.

آیت الله میرعمادی تصریح کرد : در هر دوره ای که اعتقاد به امام زمان (عج) در زندگی  اجتماعی نقش آفرینی کرده، دشمنان برای کاهش این باور تلاش کرده اند و به همین دلیل در طول تاریخ افرادی برای گمراه کردن مردم، ادعای امامت و ارتباط با امام (عج) را داشتند.

او خاطر نشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب  اسلامی، اعتقاد به امام و مهدویت نه فقط در زندگی فردی بلکه در حوزه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی ما نقش آفرین و برجسته شد.

آیت الله میرعمادی یادآورشد: اکنون این اعتقاد و باور به منصه ظهور رسیده که انقلاب زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است و تا به امروز نیز با این هدف پیش رفته ایم.

او با اشاره به ۴۰ سال فعالیت فرهنگی و دینی در خصوص مهدویت ،گفت:‌ رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم دیگری از مساله امام زمان ارایه دادند و ما در این مرحله به دنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی وآمادگی برای ظهور امام و ولایت ایشان هستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان وامام جمعه خرم آباد  بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی عصر جدید آغاز و مفهوم قدرت را عوض کرد چراکه در گذشته، قدرت را در سلاح، تجهیزات نظامی و ثروت می دانستند اما امروز این مهم در توده مردم نهفته است.

آیت الله میرعمادی قدرت لایزال الهی را بالاترین قدرت ها دانست و افزود: انقلاب اسلامی در جنگ، تحریم و مساله هسته ای معادلات را بر هم زد و امروز در شرایطی هستیم که می توانیم برای آینده برنامه داشته باشیم چراکه تجربه ۴۰ سال گذشته، توانمندی، نیرو و امکانات داریم.

او با تاکید بر اینکه فعالیت های مهدوی در ۴۰ سال دوم باید رنگ و شکل دیگری داشته باشد ،گفت:‌ این مهم نباید به برگزاری جشن و مراسم و وپلاکارد خلاصه شود.

او بابیان اینکه  در گام دوم باید بحث هدایت انقلاب به سمت ظهور و آمادگی، تلاش و جهت دهی فعالیت‌ها سوق داده شود، ادامه داد:  در این راستا دستگاه‌های مختلف همچون دادگستری، نیروی انتظامی و سپاه، دانشگاهها و جریانات سیاسی و احزاب می‌توانند با ایجاد عدالت عمومی، امنیت، حرکت های علمی و سیاسی در راستای تحقق سبک زندگی معنوی برخاسته از مهدویت تلاش کنند؛ اثر این اقدام، تداوم انقلاب، معنویت مردم و توجه جامعه به امام زمان(عج) است.

 

بیشتر بخوانید: انقلاب اسلامی به جریانی پویا تبدیل شده است حمله به مهدویت هم راستا با حمله به نظام است/ شبهات مهدویت را باید در مساجد پاسخ داد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام زمان انقلاب پیروزی انقلاب اسلامی مهدویت ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی بعدازظهرشنبه در دیدار با اعضای هیات علمی دانشگاه حضرت معصومه (س) که در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه، اخلاق و فقه سه عامل تحول آفرین در علم و دانش هستند و تحقق آنها مسلتزم اهتمام به لایه‌های عملیاتی می‌باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور بیان کرد: امروز متاسفانه در برخی از حوزه‌ها از جمله معماری و شهرسازی اسلامی از الگوی اسلامی علی رغم وجود افراد فرهیخته در تاریخ همچون شیخ بهایی بی بهره هستیم.

امام جمعه قم ابراز کرد: زن و خانواده را مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است ضمن اینکه انقلاب اسلامی منطق قابل اجرایی در جهان دارد.

این عضو شورای نگهبان تصریح کرد: انقلاب اسلامی الگوهایی را در موضوع زن خلق کرده و دشمنان نیز با تمرکز به این مسائل قصد کمرنگ نمودن یکسری دستاورها را دارد.

آیت الله اعرافی عنوان کرد: تعهد به ارزش‌ها و الگوهای مبنی بر اسلام و انقلاب منطق یک زن مسلمان می‌باشد و این الگوها باید در جامعه نهادینه شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور اذعان کرد: دانش فنی و بنیه علمی باید در دانشگاه حضرت معصومه (س) و سایر دانشگاه‌ها تقویت بشود ضمن اینکه حضور موثر حوزه علمیه و دانشگاه در عرصه‌های فرهنگی بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر 6090460

دیگر خبرها

  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور