Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علی ربیعی سخنگوی دولت گفت: ۱۷ میلیون نفر از مردم کشور از طرح حمایت اجتماعی و معیشتی برخوردار می شوند.

ربیعی افزود: ما درد دل مادران زهرا و ریحانه را درک می‌کنیم، صحبت‌های مادران آن‌ها را شنیدیم و باید توجه کنیم شیرین زبانی زهرا در پیامی که او در یک مصاحبه تلویزیونی قبل از فوتش به همه ایران داد، این است که باید عصبانی شویم تا ایران را بسازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: ما با همدلی و مشارکت همدیگر، از مصیبت زمین لرزه و فشار تحریم عبور می‌کنیم و ایران را می‌سازیم.

او اضافه کرد: در چند روز آینده با مصوباتی که در دولت داشتیم، جزییات برنامه‌ها را برای آبادانی مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی در شهرستان‌های میانه و سراب اعلام خواهیم کرد.

سخنگوی دولت گفت: زمین لرزه روستای ورنکش این پیام را داد که هر خانه‌ای که مقاوم سازی شده بود، کمترین آسیب را داشت و این نشان می‌دهد که مقاوم سازی واحد‌های مسکونی روستایی، خسارات را در مواقع زلزله کم می‌کند.

او تشریح کرد: خوشبختانه در روستای ورنکش قبل از زلزله در زیرساخت‌ها خوب کار شده بود. مشکلی از بابت تامین برق و آب و گاز و تلفن وجود ندارد،  تنها خواسته مردم روستا استقرار پزشک دائمی در خانه بهداشت است که آن را دنبال می‌کنیم.

او افزود: علاوه بر مصوبات دولت که قبلا اطلاع رسانی شد، هم کمک هزینه اسکان و ساخت و ساز خواهیم داشت و دو هزار جایگاه دامی را نیز جهاد کشاورزی به طور موقت ایجاد خواهد شد و خسارات دام نیز با منابع ارزان و قرض الحسنه جبران خواهد شد و بیمه بیکاری کارگران نیز داده خواهد شد.

ربیعی اضافه کرد: علاوه بر تسهیلات دولت، سازمان‌های دیگر نیز هر کدام کمک خواهند کرد و اعتبار خواهند گذاشت.

او تاکید کرد: معتقد نیستم که روستای ورنکش فقط باید خساراتش جبران شود، بلکه باید ورنکش بهتری را تحویل مردم دهیم.

بیشتر بخوانید: آخرین جزییات امداد رسانی به زلزله زدگان شمال غرب کشور/پرداخت ۱۶ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به زلزله زدگان +فیلم و تصاویر ترکمنچای بازهم لرزید ۲۷۰۰ واحد مسکونی زلزله زده نیاز به تعمیر و احداث دارند تامین امنیت کامل در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی برقراری بیمه بیکاری برای خسارت‌دیدگان زلزله آخرین اخبار مصدومان زلزله از زبان رئیس اورژانس کشور شش نفر در زلزله آذربایجان شرقی جان باختند

انتهای پیام/م

نشست خبری ربیعی در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علی ربیعی سخنگوی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم

سید رسول میرخلفی، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قم گفت: در طرح نهضت ملی مسکن نیز تاکنون برای افزون بر هشت هزار پرونده تسهیلات مصوب پرداخت شده است.

میرخلفی گفت: ۵۱.۸ همت منابع مالی استان قم طی سال گذشته در مجموع به ۲۱۱ هزار فقره پرونده معرفی شده به بانک‌ها پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، منابع بانکی استان قم ۲۰ درصد رشد داشته و بیست و یکمین استان کشور از نظر سهم منابع مالی بوده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان ادامه داد: همچنین استان قم با رشد ۴۱ درصدی مصارف منابع مالی در سال گذشته در رتبه دوم کشور قرار گرفته که یک موفقیت قابل‌توجه برای این استان است.

میرخلفی با اشاره به بهبود وضعیت و نسبت بین منابع و مصارف بانکی خاطرنشان کرد: نسبت بین منابع و مصارف منابع مالی استان هم اینک به ۸۳ درصد رسیده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قم اظهار داشت: ۷۹ همت مجموع منابع مالی قم در بین ۲۱ بانک فعال در این استان بوده است.

وی عنوان کرد: ۹ همت تسهیلات قرض‌الحسنه تکلیفی نیز سال گذشته برای ۱۲۱ هزار پرونده پرداخت شده که بخش مهمی از آن در حوزه ازدواج، فرزندآوری و خوداشتغالی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • خداوندا، ایران را تجزیه و با آتش سوزی، سیل و زلزله نابود کن!
  • سیلاب در غور خسارات مالی برجای گذاشت
  • بایدن در دو نسخه؛ سرکوب زنان آمریکایی و حمایت از زنان ایرانی
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران
  • اولویت مجلس خدمتگزاری به بخش مالی اقتصاد باشد
  • پرداخت تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران به شرقی و غربی در دست بررسی است
  • عین‌اللهی: با اولویت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کمبود دارو را جبران می‌کنیم
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز