Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمود بهمنی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۲۰ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: امیدوارم به جای دو قطبی کردن کشور به شعار هفته توجه جدی شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: معیشت مردم شدیدا در حال مخاطره است؛ بازنشستگان با حقوق های اندک چه باید بکنند؟

وی با اشاره به اینکه فاصله طبقه ضعیف و قوی روز به روز بیشتر شده و این در حالی است که ضریب جینی نیز با سرعت رو به افزایش است، افزود: افزایش حقوق طبقه متوسط و ضعیف پاسخگوی تورم لجام گسیخته نیست و حقوق بگیران تحت پوشش بیمه اجتماعی در مضیقه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمنی اظهار کرد: دولتمردان باید از مدیران جوان و نخبه و کاردان برای رفع مشکلات استفاده کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه فارغ التحصیلان در صف انتظار جذب کار هستند تا بتوانند ازدواج کنند، گفت: مسئولان بهتر می دانند که میانگین سن ازدواج افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر مبارزه با فساد نیز باید زمینه‌های بروز فساد را از بین ببریم، ادامه داد: عدم نظارت کافی، چند نرخی بودن ارز، امضاهای طلایی و غیر سیستمی بودن سازمان‌ها زمینه‌های فساد را افزایش می دهد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رونق تولید باید نیاز واحدهای تولیدی را با نظارت بر مصرف و نرخ های مناسب تامین کنیم، همچنین برای رونق سرمایه گذاری نیز باید به سمت ثبات گام برداریم.

بهمنی افزود: باید برای مابه التفاوت نرخ ارز فکر جدی شود و همچنین برای سود مرکب، سود از سود و جریمه از سود نیز تدبیری اندیشیده شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: برای رونق در حوزه کشاورزی باید محصولات مختلف را با نرخ مناسب خریداری کنیم.

وی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: باید در گزینش مدیران به افراد لایق، دلسوز توجه شود و در این بین باید به حل مشکلات آموزش و پرورش، تامین سرانه مدارس توجه بیشتری شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار رسیدگی به وضعیت جاده طالقان شد و خاطرنشان کرد: برای استفاده بهینه از سرمایه گذاری ها مانند سرمایه گذاری از مترو هشتگرد باید تدبیر جدی اندیشیده شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: محمود بهمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید

امام جمعه اهواز با اشاره به عملیات وعده صادق و اقتدار و قدرت ایران اسلامی در عرصه بین‌الملل گفت: در بحث قدرت نیروهای مسلح و اثبات ظهور قدرت ایران و نیروهای مسلح، تعداد موشک‌های به هدف خورده یا پرتاب شده مطرح نیست بلکه شهامت و قوت قلبی است که در دل ملت‌ها ایجاد شد و هیمنه پوشالی اسرائیل اشغالگر را از بین برد.

به گزارش ایسنا؛ سید محمدنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز بر ضرورت وجود برنامه‌ریزی منسجم به منظور تقویت رسانه‌ها تاکید و اظهار کرد: باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم. در دنیای امروز هر کسی رسانه قوی‌تر داشته باشد موفق‌تر است از این رو توجه به رسانه بسیار مهم است.

وی اراده امت اسلامی و نیروهای مسلح را عامل عزت جامعه و ملت مسلمان عنوان کرد و با اشاره به سالروز فتح سرزمین اندلس به دست مسلمانان گفت: قبل از ورود رزمندگان اسلام به اندلس این شبه جزیره مهد بی‌فرهنگی و بی‌هویتی بود و اختلاف و تفرقه و مسائل اخلاقی موجب شکست اندلس شد.

موسوی فرد به نارضایتی مردم از وجود سرقت‌های مسلحانه اشاره کرد و از نیروی انتظامی درخواست کرد که نسبت به این مسئله توجه ویژه داشته باشد و تعداد گشت‌های خود را افزایش دهد تا مردم امنیت خاطر بیشتری داشته باشند.

وی از مسئولان خواست نسبت به مطالبات مردم در زمینه معیشت، مسکن و اشتغال توجه جدی داشته باشند و در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

موسوی‌فرد گفت: مسئولان بدانند تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارند چراکه پس از آن وارد فرایند انتخابات سال آینده می‌شوند.

وی از مسئولان به ویژه مسئولان شرکت‌های بزرگ همچون فولاد، نیشکر و... خواست نسبت به مطالبات جوانان در زمینه‌های مختلف به ویژه اشتغال توجه داشته باشند.

امام‌جمعه اهواز به اقدامات انجام شده دولت در زمینه‌های مختلف راه‌سازی، اشتغال و ... اشاره و اظهار کرد: همه اقدامات و کارهای خوبی که انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند و از طریق صدا و سیما و فضای مجازی به سمع و نظر مردم رسانده شوند.

وی اظهار کرد: در بخش شعار سال به معنای واقعی کلمه باید بتوانیم نظام را در قله و اوج قرار دهیم چراکه بنا است مشارکت مردم محقق شود.

موسوی‌فرد مانع زدایی از تولید، توجه به زنجیره‌های نرم حکمرانی و نقش تسهیل‌گری دولت را بخشی از عوامل مهم در جهت مشارکت مردم در جهش تولید خواند.

وی به روز معلم اشاره کرد و افزود: معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول ‌است و اگر تحول بنیادین را بخواهیم شاهد باشیم باید معلم تراز انقلاب تربیت کنیم.

امام جمعه اهواز همچنین به روز کارگر نیز اشاره و اظهار کرد: اگر حال ایران بخواهد خوب شود حال کارگر باید خوب باشد از این رو ضرورت دارد زمینه این امر فراهم شود.

وی در پایان به سالگرد تاسیس سپاه پاسداران نیز اشاره و از تلاش‌ها و اقدامات پاسداران‌ قدردانی کرد.

 در پایان نمار جمعه، نمازگزاران با شعار "نیروی انتظامی حمایت حمایت" از تلاش‌های نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف تقدیر کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • ‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟