Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@00:34:25 GMT

دیدار رئیس منطقه کردستان عراق با ولیعهد ابوظبی

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۶۶۹۷

«نیچروان بارزانی» رئیس منطقه کردستان عراق روز یکشنبه (دیروز) با «محمد بن زاید آل نهیان» ولی‌عهد ابوظبی و جانشین فرمانده عالی نیروهای مسلح امارات عربی متحده، دیدار کرد.

اخبار بین‌الملل- این دیدار در کاخ الشاطئ برگزار شد و دو طرف به بررسی فرصت‌های توسعه همکاری بین امارات و عراق و منطقه کردستان عراق در زمینه‌های مختلف از جمله اقتصادی، سرمایه‌گذاری، توسعه‌ای و انسانی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار تحولات و حوادث منطقه‌ای نیز بررسی شد.

نیچروان و بارزانی بر تمایل مشترک برای توسعه روابط و همکاری مشترک در زمینه‌های مختلف اقتصادی و بازرگانی به نفع دو کشور تأکید کردند.

بن زاید گفت که امارات علاقه‌مند به تقویت پیوندهای برادری با کشور دوست و برادر عراق است.

به نوشته روزنامه اماراتی«الخلیج»، نیچروان نیز از سفر به امارات ابراز خرسندی کرد و روابط متمایز بین دو طرف را ستود و نیز از حمایت‌های امارات از منطقه کردستان عراق در زمینه‌های مختلف به خصوص پناه دادن به آوارگان و پناهندگانی که در سراسر این منطقه پراکنده هستند، قدردانی کرد.

در این دیدار «طحنون بن زاید آل نهیان» مشاور امنیت ملی، «انور قرقاش» وزیر مشاور در امور خارجه، «علی بن حماد الشامسی» معاون دبیرکل شورای عالی امنیت ملی و «محمد مبارک المزروعی» مسئول دفتر ولی‌عهد ابوظبی حضور داشتند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عراق معاون شورای عالی امنیت ملی عراق کردستان نیچروان بارزانی ولیعهد ابوظبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ دینار عراق، درهم امارات و سایر ارزها، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز (سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) تا لحظه تنظیم این خبر، دینار عراق سومین روز خود را با قیمت ۴۹.۷۰۰ تومان پشت سر میگذارد و درهم امارات اندکی کاهش یافت.

به گزارش جی پلاس، درهم امارات با قیمت ۱۷ هزار و ۵۷۰ تومان و ۱۰۰ دینار عراق با قیمت ۴۹ هزار و ۷۰۰ تومان و ریال عربستان با قیمت ۱۷ هزار و ۳۷۹ تومان در بازار امروز معامله شد.

قیمت دینار عراق و سایر ارز‌های مهم:

دیگر خبرها

  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • روند تکامل هوش مصنوعی... از اصول اولیه تا نوآوری‌های مختلف
  • توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات
  • نرخ دینار عراق، درهم امارات و سایر ارزها، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق