Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علی ربیعی در نشست خبری هفتگی دوشنبه‌ها که این هفته در حسینیه روستای ورنکش میانه برگزار شد، اظهار داشت: رئیس جمهور در مورد فساد این است که کار هیجانی نباشد، باید مردم مطمئن باشند ساختارها رعایت می‌شود.

وی افزود: هیچ خط قرمزی رئیس جمهور در مبارزه با فساد نداشته آنچه مورد ما است وظایف اجرایی دستگاه ها در عرصه های غیر تخصصی نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیعی افزود: اگر رئیس جمهور در مورد فساد تلفنی به کسی زده است اعلام کنید.

ربیعی درباره جزئیات طرح دولت برای اعطای کمک معیشت به 18 میلیون خانوار ایرانی گفت:  ‌طرح اجتماعی و معیشتی با ضریب 3.2 درصد بخش اعظم دهک‌های جامعه را دربرمی گیرد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح از چند ماه پیش پیگیری شده و امیدواریم بتوانیم به طور هدفمند آن را اجرا کنیم، گفت:‌ اجرای طرح حمایت اجتماعی و معیشتی، آثار تورمی نخواهد داشت یا آثار تورمی آن حداقلی خواهد بود، اما اگر اجرا نشود آثار تورمی ناشی از افزایش نقدینگی در جامعه بیشتر خواهد شد، این طرح در چند دوره قبلی که اجرا شده،  در برخی موارد حتی آثار تورمی منفی هم داشته است.

* آخر هفته اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به منطقه زلزله زده آذربایجان سفر می‌کند و جمع‌بندی نهایی در این باره انجام‌ می شود.

* امروز هر کسی از زلزله زدگان برای دریافت کمک ها ثبت‌نام کند پولش را خواهند گرفت و چهار بانک اعلام کردند که کمک و وام خواهند کرد.

* آوار برداری طی دو و سه روز آینده تمام می‌شود و بلافاصاله در کنار آوار برداری خانه‌ها، خانه جدید ساخته می‌شود.

* ربیعی آخر مصاحبه مطبوعاتی خود را به زبان ترکی پاسخ داد.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور سخنگوی دولت فساد اقتصادی علی ربیعی معیشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۶۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی برای اجرا

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحولات غزه؛ محور رایزنی تلفنی امیر قطر و رئیس‌جمهور مصر
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • ابلاغ تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی برای اجرا
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است