Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@18:52:47 GMT

۶ رزمی‌کار مهابادی به مسابقات کشوری راه یافتند

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۷۱۸۶

۶ رزمی‌کار مهابادی به مسابقات کشوری راه یافتند

قرنی مصطفی‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات انتخابی تیم نیوکونگ‌فو آذربایجان‌غربی برای شرکت در رقابت‌های کشوری با حضور ۳۳ ورزشکار برتر این استان در رده نونهال و نوجوانان به میزبانی مهاباد برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات ۱۱ کونگ‌فوکار در ۶ وزن مختلف جهت شرکت در مسابقات کشوری انتخاب شدند که مهاباد با ۶ ورزشکار بیشترین نماینده را در تیم منتخب نیوکونگ‌فو استانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی‌پور اضافه کرد: «کژوان کاکه»، «کارو آذربار»، «شایان اسماعیلی»، «کیان آس»، «ذکریا دیرباز» و «آلان کارشی» به همراه یک نماینده بوکان، یک نماینده پیرانشهر و ۲ نفر از ارومیه در مسابقات کشوری نیوکونگ‌فو شرکت خواهند کرد.

 رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد بیان کرد: مسابقات کشوری نیوکونگ‌فو  هفتم و هشتم آذرماه سال جاری به میزبانی قم برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: «عبدالله الیاسی» از مهاباد نیز هدایت تیم نیوکونگ‌فو آذربایجان‌غربی را در مسابقات کشوری بر عهده خواهد داشت.

رشته ورزشی رزمی نیوکونگ‌فو از سبک‌های مستقل رشته رزمی کونگ‌فو به شمار می‌رود که مبارز با اتکا به سرعت و انعطاف‌پذیری عضلات بدن خود به رقابت با حریفان می‌پردازد.

رشته نیوکونگ‌فو در مهاباد یکی از رشته‌های رزمی پرطرفدار محسوب می‌شود؛ هم‌اکنون ۴۳ هیات ورزشی در رشته‌های مختلف و ۷۰ باشگاه خصوصی و ۱۵ باشگاه دولتی در مهاباد فعال است.  

در شهرستان مهاباد ۱۰ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی هستند.

برچسب‌ها مهاباد فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی ورزشی مهاباد فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری

فخرالدین اسدی اظهار داشت: توسعه فضا‌های ورزشی باز و سرپوشیده، زمین چمن مصنوعی و توسعه کلاس‌های تربیت بدنی از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم است.

وی افزود: سرانه فضای ورزشی مدارس استان هم‌اکنون ۴۶ صدم مترمربع است و توسعه ورزش در مدارس ابتدایی با اجرای طرح مهارت آموزی در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی، در این طرح دانش‌آموزان پایه چهارم در رشته طناب زنی، پنجم در رشته تنیس و ششم در رشته شنا و دوومیدانی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان در چهارمحال و بختیاری

اسدی اضافه کرد: امسال شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز پایه ششم در رشته شنا آموزش می‌بینند.

وی به اجرای طرح پایلوت کشوری سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان مدارس عشایری اشاره کرد و بیان داشت: هشت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز عشایری استان زیرپوشش این طرح قرار می‌گیرند.

اسدی ادامه داد: در استان چهارمحال و بختیاری ۱۵هزار فرهنگی، آموزش ۱۹۴ هزار دانش‌آموز را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • آشنایی بانوان مهابادی با شیوه‌های جدید طبخ آبزیان
  • کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت / معلم مهابادی که بود؟ + عکس
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • شستن دست با تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت