Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل با اشاره به فعالیت چند شرکت اکتشاف و بهره برداری معدن در استان گفت:در حال حاضر یک شهرک صنعتی خصوصی ویژه معدن در استان اردبیل فعالیت خود را آغاز کرده و مجوز دومین و بزرگترین شهرک صنعتی خصوصی نیز صادر می شود.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو  در جلسه بررسی پهنه های معدنی استان که با حضور سرمایه گذاران این بخش برگزار شد ، تصریح کرد: معدن استان در مسیر توسعه حرکت می کند و امید می رود با فعال شدن صنایع تبدیلی و فرادستی این بخش میزان اشتغالزایی در بخش معدن افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این شرکت ها در شهرستان مشگین شهر مطالعات خود را به پایان رسانده و در مرحله برداشت محصولات برای تولید کنسانتره و کاتد مس و طلا هستند.

استاندار اردبیل اظهار کرد: هفته گذشته شرکت ممرادکو با سرمایه گذاری 100 میلیارد تومان در شهرستان مشگین شهر فعالیت خود را آغاز کرده و در فاز اول با ظرفیت تولید سه هزار و 500 تن برای 100 نفر اشتغالزایی دارد.

بهنام جو ادامه داد : هم اکنون نیز شرکت سرزمین جلگه های آسمانی نیز با ظرفیت تولید 13 میلیون تن ماده معدنی و 2 تن طلا در سال مقدمات ایجاد شهرک صنعتی خصوصی را آغاز کرده است.

وی بیان کرد: فاز اول فعالیت های این شرکت با پیش بینی تولید یک میلیون تن فرآورده معدنی ، 100 کیلو طلا و 500 نفر اشتغالزایی تا یکسال آینده در مشگین شهر آغاز می شود.

استاندار اردبیل افزود: در یک برنامه سه ساله شرکت سرزمین جلگه های آسمانی تولیدات خود را به 13 میلیون تن با اشتغالزایی برای پنج هزار نفر می رساند.

وی گفت: میزان سرمایه گذاری این شرکت 700 میلیون دلار بوده و با آورده شخصی فاز اول فعالیت خود را آغاز می کنند.

وی گفت:دستگاه های اجرایی مرتبط نیز همکاری مثبتی با این شرکت ها داشته و در راستای راه اندازی شهرک صنعتی خصوصی ویژه اکتشاف معدن مجوزهای لازم را در کمترین زمان ممکن صادر می کنند.

بهنام جو تصریح کرد: همزمان با اکتشاف محصولات معدنی تلاش می کنیم صنایع فرا دستی را نیز در استان ایجاد شود.

وی گفت: مواد خام اکتشاف شده در استان در داخل استان فراآوری می شود و در این راستا تلاش می کنیم سرمایه گذاران واجد شرایط برای راه اندازی صنایع فرادستی را به استان جذب کنیم.

 

بیشتر بخوانید: آمادگی استان اردبیل برای سفر رییس جمهور تمام دستگاه های اجرایی با بنیاد مستضعفان هماهنگی و همکاری داشته باشند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اردبیل دستگاه های اجرایی دلار سرمایه گذاری معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ شرکت گاز گیلان اعلام کرد: به دلیل تعمیر خطوط انتقال گاز برای پایداری شبکه و ارتقای خدمات رسانی به مشترکان ، جریان گاز مناطقی از شهر رضوانشهر شامل میدان کوثر ، خیابان بیگزاد محله، خیابان محسنی ، کوچه شهادتی ، غدیر ۱ تا ۵ ، تالار علی بیگ ، پشت مدرسه استثنایی و خانه‌های مسکن مهر در شهر رضوانشهر ، فردا سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ قطع خواهد شد.

شرکت گاز گیلان از مشترکان خواست هنگام قطعی جریان گاز، از دستکاری تجهیزات گاز رسانی خودداری کنند.

پس از پایان تعمیرات، ماموران شرکت جریان گاز را دوباره برقرار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد