Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:32:13 GMT

طرح افزایش ظرفیت پست ۱۳۲ کیلوولتی «ماهان» افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۷۷۷۲

طرح افزایش ظرفیت پست ۱۳۲ کیلوولتی «ماهان» افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین متولی زاده ظهر دوشنبه در آیین بهره برداری طرح افزایش ظرفیت پست ۱۳۲/۲۰ کیلوولتی بخش ماهان از توابع شهرستان کرمان اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح ضمن تامین برق منطقه و اتصال نیروگاهی شاهد افزایش ظرفیت ۵ برابری این بخش خواهیم بود.

متولی زاده ادامه داد: امروز در حالی در جهان ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ میلیارد نفر از نعمت برق محروم هستند که در کشورمان کمتر منطقه ای از این نعمت محروم است.

وی با اشاره به برق رسانی به دور افتاده ترین مناطق کشور ادامه داد: تلاش ۲۴ ساعته برای تامین برق مطمئن برای مردم انجام می شود.

متولی زاده با بیان اینکه امکان ذخیره برق وجود ندارد و به صورت تولید به مصرف است، افزود: در زمینه مدیریت مصرف و صادرات برق رکورد زده ایم.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به اینکه مصرف برق ۹۰ درصد مردم کرمان در حد الگو است، بیان کرد: شاهد کاهش مصرف برق توسط ۳۵۰ هزار مشترک این استان نسبت به سال گذشته هستیم که در این خصوص هفت میلیارد تومان پاداش خوش مصرفی به آنها پرداخت شده است.

کد خبر 4769319

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت توزیع برق کرمان صنعت برق توانیر سفر استانی یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان بیرجند شیراز پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه قزوین تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۷۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد شهبازی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاحیه طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال که در مجتمع خدمات پیشگیری سلامت زندگی ماهان تحت نظارت این اداره‌کل برگزار شد، اظهار کرد: این طرح به‌منظور افزایش آگاهی عمومی در خصوص بیماری‌های چشمی دوران کودکی اجرا می‌شود.

وی پیشگیری از اختلالات و معلولیت بینایی را از دیگر اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: در این طرح کودکان ۳ تا ۶ ساله، پس از معاینه اگر مشکوک تشخیص داده شوند، به‌صورت رایگان به اپتومتریست ارجاع داده می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه اضافه کرد: در ادامه اگر نیاز به عینک و یا جراحی داشته باشند، توسط سازمان بهزیستی ۷۰ درصد از هزینه درمان آنها پرداخت خواهد شد.

شهبازی خاطر نشان کرد: والدین می‌توانند برای مراجعه به مرکز خدمات پیشگیری سلامت زندگی ماهان و استفاده از این طرح، به آدرس کرمانشاه- چهار راه سنگر در ساعات اداری مراجعه کنند.

کد خبر 6092791

دیگر خبرها

  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر 
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد