Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرخ زاد در جلسه مشترک با مدیرکل محیط زیست استان که روز دوشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: تضمین سلامت مردم از رویکردهای مهم مسئولان استان است تا هزینه های دیگری به نظام تحمیل نشود.

وی بیان کرد: دفن درست و اصولی پسماند در استان قزوین در اولویت قرار دارد و در این زمینه اقدامات موثری صورت گرفته و لازم است کارهای دیگری نیز انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرخزاد تصریح کرد: دفع صحیح پسماندهای صنعتی در استان حائز اهمیت است و مکان های پیشنهادی برای دفع پسماند صنعتی که در گذشته مورد مطالعه قرار گرفته، توسط مشاور مورد بازنگری قرار گیرد و تا اعلام نتیجه برای احداث سایت جدید، کنترل بیشتری بر نحوه عملکرد سایت فعلی انجام خواهد شد تا ضوابط بهداشتی و زیست محیطی در آن کاملا رعایت شود.

معاون عمرانی استانداری قزوین اضافه کرد: اگر در نحوه دفع پسماند های صنعتی در سایت محمد آباد قزوین کوتاهی شود با آن برخورد می کنیم تا سلامت مردم به مخاطره نیفتد.

وی در خصوص طرح توسعه دهکده طبیعت در بوستان باراجین هم گفت: مجوزهای مورد نیاز برای توسعه دهکده طبیعت توسط شهرداری ارائه می شود و اگر مجوز فعلی نیازمند تمدید باشد بسرعت با آن موافقت می شود تا فعالیت این مجموعه گردشگری در استان به لحاظ قانونی با مشکل مواجه نشود.

کد خبر 4769329

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین مدیریت پسماند یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان بیرجند شیراز پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه قزوین تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانش زمین در جاده روستایی گلزار محمد_ یافت آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ در شبانه روز گذشته شدت بارندگی ها در بخش هایی از شهرستان منجر به وقوع سیل و خسارت به زیرساخت های شهری و روستایی شد.

دیگر خبرها

  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • تولید سالانه ۲.۵ میلیون تن پسماند پزشکی در هرمزگان ‌
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • تولید سالیانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن پسماند صنعتی در هرمزگان
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • رانش زمین در جاده روستایی گلزار محمد_ یافت آباد
  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین