Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با حضور معاونان وزارت جهاد کشاورزی در رفسنجان؛ طرح بزرگ دامپروی ۹۰۰ راسی در رفسنجان افتتاح شد.

برای اجرای این طرح به ظرفیت ۹۰۰ راس گوسفند نژاد رومانوف و بز نژاد سانن و نژاد‌های آمیخته در سال ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با سفر رییس جمهور واعضای هیات دولت به استان کرمان، مجتمع دامپروری نژاد‌های گوسفند و بز اصلاح شده و پر بازده در شهرستان رفسنجان افتتاح شد.

مدیر این مجتمع شیر دهی بز سانن را ۳.۶ لیتر در روز و زایش گوسفندان را ۲.۲ در سال اعلام کرد وافزود: اتکا دامپروری نژاد‌های اصلاح شده به مرتع کم، تولید اقتصادی و چند قلوزا و دو منظوره شیری و گوشتی از ویزگی‌های این دامهاست.

همزمان با سفر رییس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به استان کرمان، اورنگی معاون وزیر و رئیس سازمان امور اراضی کشور، اکبری معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی، مجتمع دامپروری نژاد‌های گوسفند و بز اصلاح شده و پر بازده در شهرستان رفسنجان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/س

افتتاح طرح بزرگ دامپروی ۹۰۰ راسی در رفسنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۸۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان گفت: برای ساخت این مدرسه ۶ میلیارد تومان هزینه از آورده خانواده مرحوم حبیب اله شاه ویسی و اعتبارات نوسازی مدارس استان هزینه شده است.

ابراهیم مرادی گفت: مساحت این مدرسه ۴۲۰ متر مربع است.

وی افزود: با اضافه شدن این ۶ کلاس بخشی از نیاز دانش آموزان ابتدایی شهرک بهاران بر طرف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی دامپروری و باغبانی در مهریز
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه در بزرگ‌ترین دشت برنج کشور