Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در گفتگو با خبرنگار مهر، از جلسه مشترک فراکسیون حمایت از تولید ملی با آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضائیه خبر داد و گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی نظرات خود را اعلام کردند، اعضای کمیسیون از مبارزه قوه قضائیه با فساد و مواضع آقای رئیسی در حمایت از تولید تقدیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رئیس قوه قضائیه معتقد بود که واحدهای تولیدی نباید تعطیل شود از این رو تاکید کرد که حتماً پیگیری می‌کنیم تا هیچ کارخانه دولتی یا خصوصی تعطیل نشود.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی با بیان اینکه نمایندگان معتقد بودند امنیت و سرمایه‌گذاری، لازم و ملزوم یکدیگر هستند، اظهار داشت: اعضای کمیسیون اعلام کردند افرادی که پرونده‌های فساد اقتصادی‌شان مطرح و محکوم شده‌اند نباید واحدهای تولیدی‌شان تعطیل و کارگرانشان بیکار شوند.  حجت الاسلام رئیسی نیز بر این نکته تأکید داشت و در همان جلسه، چند مورد مطرح شد که او پیگیری کرد.

فولادگر گفت: مقرر شد این موارد از طریق معاون پارلمانی رئیس قوه قضائیه و سخنگوی قوه قضائیه پیگیری شود که اگر شرکتی به دلیل دستگیری مالکش و یا برخی مشکلات تولید، در حال تعطیلی است، موردی و مصداقی به قوه قضائیه اعلام شود تا قوه قضائیه پیگیری کند.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد موضوعات و مشکلات تولید که مرتبط با قوه قضائیه است، به صورت موردی با سخنگوی قوه قضائیه و معاون پارلمانی رئیس قوه قضائیه در میان گذاشته شود تا از این طریق پیگیری‌های لازم صورت گیرد. انشاءالله رابطه تنگاتنگی بین کمیسیون ویژه حمایت تولید ملی و دستگاه قضایی جهت حمایت از تولید ایجاد خواهد شد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دکتر رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل در اسلامشهر

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن  تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • حمایت قوه قضائیه از اقدامات دولت
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • بازدید دکتر رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل در اسلامشهر
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل