Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@17:15:52 GMT

آخرین وضعیت جعل مدرک دو عضو شورای مشهد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۸۴۴۴

رئیس شورای شهر مشهد توضیحاتی را در مورد اتهام مربوط به مدرک تحصیلی دو تن از اعضا شورای شهر مشهد را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا حیدری در این باره اظهار داشت: هنوز شش ماه از شروع به کار شورای پنجم نگذشته بود که موضوع پرونده اتهام یکی از اعضای شورا مطرح شد و ما در همان زمان اعلام کردیم به پیگیری‌های حقوقی و نتایج آن پایبند هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: هم اکنون دادگاه بدوی تشکیل شده و رای صادر شده و ما منتظر اعلام رای هستیم.

حیدری گفت: در موضوع اتهام مربوط به مدرک تحصیلی دو تن از اعضای شورای شهر، جریان اقلیتی از مفاهیم جعل استفاده کردند و این در حالی است که نه جعلی رخ داده و نه دادگاهی تشکیل شده که مفهوم جعل را بیان دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ملی مسکن ذرت های آلوده ورنکش ورزقان رمز پویا هشترود ائتلاف دریایی آمریکا اقساط وام طرح ملی مسکن تابناک شورای شهر مشهد جعل مدرک طرح ملی مسکن ذرت های آلوده ورنکش ورزقان رمز پویا هشترود ائتلاف دریایی آمریکا اقساط وام طرح ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۸۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد

سرپرست معاونت محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی گفت: سیر درمان «ارس»، تنها پلنگ باغ‌وحش مشهد، با همکاری دامپزشکان و متخصصان و بر پایه خرد جمعی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان، جواد نباتی در خصوص سیر درمان «ارس»، اظهار کرد: در اواخر سال ۱۴۰۲، لنگش تداوم‌دار در دست این‌گونه ارزشمند مشاهده شد که علت آن بر اثر تشنج ارس در ادامه بیماری عصبی‌اش رخ داد.

وی افزود: بنابراین، تصمیم بر اخذ رادیوگرافی از دست حیوان تحت بیهوشی گرفته شد.

سرپرست معاونت محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی بیان کرد: طبق رادیوگرافی اخذشده، شکستگی دست چپ ارس مشاهده و توسط رادیولوژیست تأیید شد.

نباتی افزود: با توجه به جوش‌خوردگی نسبی استخوان و وضعیت خاص حیوان با سابقه تشنج، طولانی‌مدت‌بودن عمل جراحی و مراقبت‌های خاص بعد از عمل و نیز ریسک بالای عمل، تلاش می‌کنیم برای جراحی حیوان تصمیمی بگیریم که ناشی از خرد جمعی دامپزشکان تیم درمان باشد.

وی ادامه داد: هر تصمیمی (چه عمل جراحی و چه ادامه حیات با این حال) ریسک‌های خودش را به همراه دارد.

کد خبر 748683

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد؛ دادگاه مجدد تشکیل می‌شود
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی