Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- از قوه قضاییه خواستارم که براساس ماده 606 رئیس جمهور را مجازات کند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی آریا؛ مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم قم در مجلس امروز در جمع خبرنگاران توزیع برگه ای در خصوص سخنان رئیس جمهور در سفر به یزد را تایید کرد و اظهار داشت: امروز بنده برگه ای را تهیه کردم و آقای یوسف نژاد از اعضای هیئت رئیس مجلس آن را امضا کردند و تکثیر کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این برگه ای که امروز در مجلس پخش شد بیانیه نبود. من تنها فرمایشات مقام معظم رهبری را که سال گذشته در خصوص 18میلیارد دلار فرمورند که بربادر رفته این میزان و در مقابل سخنان روز گذشته رئیس جمهور در یزد را که درباره این 18میلیارد صحبت کردند را آوردم.
ذوالنور در ادامه بیان کرد: از قوه قضاییه خواستارم که براساس ماده 606 رئیس جمهور را مجازات کنند.

ماجرای توزیع برگه‌ علیه رئیس جمهور در نشست امروز مجلس

امروز مصطفی کواکبیان در نشست علنی امروز (دوشنبه، 20 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به هیأت رئیسه مجلس ضمن تأکید بر لزوم توجه به ارزش‌های هفته وحدت تصریح کرد: همه باید مولفه‌ وحدت را مورد توجه قرار دهند ازجمله سران سه قوه که می‌توانند در سخنرانی‌ها به طور علنی علیه همدیگر صحبت نکنند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز در مجلس ورقه‌ای توزیع شده که رهبر انقلاب و رئیس جمهور را در نقطه مقابل هم قرار می‌دهد؛ بر این اساس هیأت رئیسه نباید اجازه دهد سخنان تقطیع شده رئیس جمهور در مقابل رهبر انقلاب قرار بدهند و عنوان کنند این دو ضد همدیگر عمل می‌کنند.
دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده مردم تهران بر پیگیری و بررسی این موضوع در هیأت رئیسه مجلس تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مجتبی ذوالنوری مجلس بیانیه روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود

وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی به دنبال تقلیل و بی‌اهمیت جلوه دادن عملیات " وعده صادق" هستند، اما غافل از این هستند که غافلگیری در زمان عملیات نبود، بلکه در راهبرد و تاکتیک بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی افزود: هدف از عملیات "وعده صادق" تنبیه رژیم صهیونیستی و بازنگری در ارزیابی آن‌ها از ایران بود.

جلال زاده اظهار داشت: این عملیات دوستان جمهوری اسلامی را در منطقه تجدید قوا و دشمنان را متوجه قدرت ایران کرد.

وی در پایانن تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی عملیات "وعده صادق" را عملیاتی موفق ارزیابی کرد.

دیگر خبرها

  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • چرا مجازات "تشهیر" برای مجرمان خشن به کار گرفته نمی‌شود؟
  • چرا مجازات تشهیر برای مجرمان خشن به کار گرفته نمی‌شود؟
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • عملیات وعده صادق تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست