Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@16:52:26 GMT

درخواست ۸۷ نفر از علمای مسلمان برای تحریم امارات

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۸۷۷۱

درخواست ۸۷ نفر از علمای مسلمان برای تحریم امارات

۸۷ نفر از علمای مسلمان با صدور بیانیه ای از همه کشورهای عربی و مسلمان خواستند تا دولت امارات را به دلیل دست داشتن در کشتار مسلمانان تحریم کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الدرر الشام، 87 نفر از علمای مسلمان در بیانیه ای از کشورهای عربی و اسلامی خواستند تا دولت امارات متحده عربی را به دلیل دست داشتن در جنگ یمن، لیبی و مناطق دیگر از نظر سیاسی و اقتصادی تحریم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه تحریم آمده است که کشته و زخمی ها و آوارگان تنها در لیبی و یمن که عامل آنها امارات است، میلیون ها نفر تخمین زده شده است و بازسازی شهرهای ویران شده در این کشورهای به دهها سال و صدها میلیارد دلار نیاز دارد.

 

در این بیانیه آمده است: می بینیم که  امارات در حمله به مسلمانان در هر مکانی دخالت دارد و پول های خود را به طور علنی و مخفی به همین منظور صرف می کند. امارات با پول های خود به خرید سلاح، مهمات، هواپیما و مزدور به منظور کشتن مسلمانان و تخریب شهرهایشان اقدام می کند.

براساس این بیانیه، بزرگترین منبع این بودجه، بازرگانانی هستند که امارات به عنوان مرکز فعالیت هایشان است و از آنجا کالا و محصولات به کشورهای دیگر از جمله کشورهایی که با آنها در جنگ هستند، صادر می کنند. به این ترتیب از پول مسلمانان برای قتل مسلمانان کمک می گیرند.

 

علمای مسلمان در این بیانیه از تاجران و بازرگانی که در امارات تجارت می کند، خواستند تا از امارات دست بکشند و بندرهای این کشور را تحریم کنند. بندرهایی که یکی از منابع مهم برای سرمایه گذاری اقتصادی این کشور است.

در این بیانیه آمده است که امارات به طور مستقیم در تعدادی از کشورهای عربی و اسلامی مانند لیبی، مصر، یمن، کشمیر، منطقه مسلمان نشین اویغور در چین دخالت می کند.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته وحدت هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز رئیس جمهور مسجد شبستان یزد راهپیمایی 13 آبان علمای مسلمان امارات تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، «جهاد طه» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این جنبش قصدی برای انتقال به سوریه ندارد.

در بیانیه سخنگوی جنبش حماس آمده است: با تشکر از آن دسته از کشورهای عربی که آغوش خود را برای ملت ما باز کرده‌اند و حامی مساله فلسطین هستند، باید بگوییم آنچه را روز سه‌شنبه ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ از سوی روزنامه لبنانی «اللوا» پیرامون درخواست جنبش حماس برای انتقال به سوریه منتشر شد رد می‌کنیم.

جهاد طه سخنگوی جنبش حماس در ادامه این بیانیه تصریح کرد: جنبش حماس نه از کشور برادر سوریه و نه از دیگر کشورها چنین درخواستی را نداشته است.

کد خبر 6087904

دیگر خبرها

  • درخواست مشترک ۱۸ کشور از حماس برای توافق آتش‌بس
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • ۱۵ کشور قدرتمند جهان اسلام بر اساس مولفه های نظامی و اقتصادی
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • اسرائیل؛ اسم رمز سکوت تاریخی اعراب!
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • رئیسی: توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است