Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-27@11:01:14 GMT

نگاهی به «جایزه مصطفی» در شبکه پرس تی وی

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۹۳۷۱

نگاهی به «جایزه مصطفی» در شبکه پرس تی وی

به گزارش  صدای ایران  از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه ضمن مروری بر پیشینه این جایزه که محوریت اصلی آن شناسایی و معرفی برترین های علم و فناوری جهان اسلام است، وضعیت کلی علمی جهان اسلام را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
افزایش سطح همکاری و هم افزایی در حوزه علوم و فناوری در سطح کشورهای اسلامی با تاکید بر فناوری پیشرفته، رقابت در حوزه های علوم و فناوري نانو، علوم و فناوري زيستي و علوم و فناوري ارتباطات و اطلاعات و بنیان نهادن این جایزه به ابتکار ایران از جمله محورهای مورد بحث به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این برنامه همچنین با اشاره به تحریم های آمریکا علیه ایران و ایجاد ممانعت در حوزه هایی مانند دسترسی به تجهیزات تحقیقاتی، ارتباط میان دانشگاه  های ایران و آمریکا (و حتی سایز نقاط جهان)، عدم صدور ویزای تحصیلی و تحقیقاتی برای ایرانیان و دسترسی به سایت های اینترنتی علمی و آموزشی بحث و گفت و گو درخصوص موفقیت های علمی ایران به رغم تحریم ها صورت خواهد گرفت.
در این زمینه افزایش جمعیت تحصیل کرده ایران از 100 هزار نفر در سال 137 به 2 میلیون نفر در سال 1385 و   جایگاه علمی دانشمندان ایرانی دانش آموخته در ایران در سیر علمی جهان مورد بحث قرار می گیرد.
«ایران امروز» به تهیه کنندگی ساتراپ شحاعی و اجرای لیلا فرامرزی ساعت 00:03 بامداد چهارشنبه 22 آبان از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات05:00، 12:00 و 17:00 و پنجشنبه در دو نوبت در ساعات 07:00 و 20:00 و جمعه ساعت 16:00 روی آنتن خواهد رفت.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سینمایی پرس تی وی ای فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی ویتنام ۲۰۲۴

پاویون ملی شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان در رویداد بزرگ نمایشگاهی حوزه سلامت شرق آسیا با حمایت سازمان توسعه همکاری های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در ویتنام برپا می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پاویون ملی شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان در رویداد بزرگ نمایشگاهی حوزه سلامت شرق آسیا با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، اردیبهشت 1403 در کشور ویتنام برپا می‌شود.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی پزشکی و داروسازی ویتنام از 9 تا 12 می (مطابق با 20 تا 23 اردیبهشت ماه 1403) در محل کاخ فرهنگی ویت خو در شهر هانوی پایتخت ویتنام برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه بر روی ارائه به‌روزترین فناوری‌ها، پیشرفت‌ها و دستاوردهای برجسته این حوزه متمرکز خواهد بود، به طوری که متخصصان و فعالین حوزه سلامت و پزشکی از سراسر جهان برای تبلیغات و معرفی محصولات، تبادل تجربیات و بهره‌گیری از فرصت‌ها در سرمایه‌گذاری، تولید و گسترش کسب و کار در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

گسترش حمایت از دانش‌بنیان‌ها در مازندران

غرفه‌داران و مخاطبین این نمایشگاه از حوزه های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، تولیدکنندگان دارویی، تجهیزات و خدمات زیبایی، تجهیزات تشخیص و درمان بیماری‌ها، تجهیزات آزمایشگاهی و تجهیزات توانبخشی هستند.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 فرصت دارند در سامانه کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری به نشانی https://tesc.ir/service/8/1 ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09355242413 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • آدرس غلط در بحث ایمنی خودرو‌ها | تحول در حوزه هوش مصنوعی 
  • برنامه‌های وزارت علوم برای ماندن نخبگان/ با تخلفات کنکوری سریع برخورد شد
  • ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد
  • وزارت علوم برنامه های مطلوبی برای ماندن نخبگان در کشور تدوین کرده است
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی ویتنام ۲۰۲۴
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است