Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های انتخابی مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال جوانان آسیا در ۱۰ گروه به پایان رسید و وضعیت صعود ۱۴ تیم به دور نهایی بازی‌ها مشخص شد. ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق قوانین مسابقات 11 تیم سرگروه به صورت مستقیم راهی مرحله نهایی مسابقات جوانان قهرمانی آسیا خواهند شد که با توجه به عدم برگزاری بازی‌های گروه نخست به دلیل شرایط امنیتی کشور عراق وضعیت صدرنشینی 10 گروه مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 براین اساس تیم جوانان قطر به عنوان صدرنشین گروه B راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شد، در گروه سوم تاجیکستان با کسب 9 امتیاز صعود کرد، در گروه چهارم ایران با امتیازات کامل و بدون گل خورده با 9 امتیاز صدرنشین شد، در گروه پنجم بحرین با 7 امتیاز به عنوان صدرنشین صعود کرد، در گروه ششم عربستان با 7 امتیاز صدرنشین شد، در گروه هفتم مالزی با 12 امتیاز (در گروه 5 تیمی) به مرحله بعدی راه یافت و در گروه هشتم استرالیا با 7 امتیاز به دور نهایی رسید. در گروه نهم بازی‌ها کره جنوبی با 9 امتیاز صدرنشین شد، در گروه دهم ژاپن با 7 امتیاز صعود کرد و در گروه یازدهم اندونزی با 7 امتیاز صدرنشین شد. همچنین ازبکستان در گروه ششم رقابت‌ها با 7 امتیاز دوم شد اما به عنوان میزبان در مرحله نهایی قطعا حضور خواهد داشت که بر این اساس وضعیت 11 تیم به شکل قطعی مشخص شده است.

تکلیف چهار تیم باقیمانده از بین برترین تیم‌های دوم گروه‌های 11 گانه مشخص خواهد شد که در حال حاضر تیم‌های جوانان لائوس، ویتنام و یمن 7 امتیازی هستند و با توجه به امتیازات و نتایج سایر تیم‌های دوم قطعا این 3 تیم دوم برتر نیز به مرحله نهایی رقابت‌ها صعود کرده‌اند. 

براین اساس 14 تیم جوانان ایران، عربستان، بحرین، قطر، کره جنوبی، ژاپن، تاجیکستان، مالزی، اندونزی، استرالیا به عنوان تیم‌های صدرنشین، ازبکستان، میزبان رقابت‌ها و تیم‌های لائوس، ویتنام و یمن به عنوان سه تیم دوم برتر جواز حضور در دور نهایی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را کسب کردند.

دو سهمیه باقیمانده با توجه به نتایج بازی‌های گروه نخست مشخص می‌شود که سهمیه اول به صدرنشین این گروه اختصاص دارد و وضعیت تیم دوم با مقایسه نتایج تیم‌های باقیمانده دوم در گروه‌های دیگر مشخص خواهد شد.

مرحله نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا با حضور 16 تیم برتر زیر 19 سال آسیا از 14 اکتبر (22 مهر سال 99) در ازبکستان آغاز می‌شود.

مقدماتی فوتبال جوانان آسیا| اماراتی‌ها هم مقابل ایران زانو زدند/ صعود شاگردان پورموسوی به دور نهایی با 3 پیروزی

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,27,1410/CT11 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم فوتبال جوانان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال جوانان فوتبال تیم فوتبال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۹۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی ،در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور نهایی رقابت ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۸.۱۳ثانیه در جایگاه ششم این مسابقات قرار گیرد و با این نتیجه به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۵الی۸اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود.
نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

کد خبر 6088727

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا