Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ «محمدرضا محمدي» گفت: نصب سرعت‌کاه‌هاي استاندارد در راستاي آرام سازي جريان ترافيک و در محل هاي مورد نظر صرفاً بنا بر نياز کارشناسي انجام مي شود.

سرهنگ «محمدرضا محمدي» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان، با اشاره به ماده 97 آيين نامه راهور گفت: طبق ماده 97 آيين نامه راهور، تشخيص، انتخاب، تهيه، جانمايي، نصب، ترسيم و نگهداري علايم عمودي و افقي راهنمايي و رانندگي در شهرها بر اساس دستورالعملي خواهد بود که به پيشنهاد شوراي عالي هماهنگي ترافيک شهرهاي کشور به تصويب وزير کشور مي رسد و در جاده ها این امر به عهده وزارت راه و ترابري است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان خاطرنشان کرد: در مواقع اضطراري راهنمايي و رانندگي و پليس راه مي توانند اقدام به انتخاب نوع علايم و محل استفاده آن و در صورت لزوم تهيه و نصب آنها بطور موقت کنند و مراتب را بر حسب مورد، به شهرداري و يا وزارت راه و ترابري اعلام نمایند.

 

سرهنگ محمدی، نصب سرعت کاه هاي استاندارد در راستاي آرام سازي جريان ترافيک و در محل هاي پر تردد صرفا منوط به نظر کارشناسی است و اظهار کرد: برابر با ماده 107 آيين نامه راهنمايي و رانندگي هيچکس حق ندارد بدون اجازه راهنمايي و رانندگي و پليس راه در علايم راهنمايي و رانندگي و ديگر وسايل تنظيم عبور و مرور وسايل نقليه تغييراتي بدهد و يا در متن آن تصرفاتي کند.

 

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: بنابر تبصره 3 ماده 14 قانون رسيدگي به تخلفات در صورتي که بر اساس نظر کارشناسان تصادفات نقص راه يا وسيله نقليه موثر در علت تصادفات باشد حسب مورد متصديان ذيربط، مسئول جبران خسارات وارده بوده و با آنان برابر قانون رفتار خواهد شد.

پایان پیام/557

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته وحدت هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد خبرگزاری شبستان اصفهان استان بوشهر سرعت کاه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۰۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک نفر بر اثر واژگونی پژو در قم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، اورژانس ۱۱۵ قم اعلام کرد: ساعت ۱۶:۲۹ امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۰ آزاد راه قم- گرمسار، متاسفانه سه نفر مصدوم شدند و یک نفر هم جان خود را از دست داد.

جانشین رئیس پلیس راه استان هم گفت: علت این حادثه سرعت بالا و عدم توجه به جلو بوده است. 

سرهنگ سید صادق رسولی افزرود: از رانندگان عزیز خواهشمندیم سرعت مطمئنه و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی از رانندگی پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • استفاده از کابل دیتا در چراغ‌های راهنمایی رانندگی
  • ‌اعلام حداکثر سرعت مجاز در معابر شهری شیراز
  • حداکثر سرعت مجاز در معابر شیراز بازبینی شد
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد
  • ماده واحده «اصلاح ماده 4 آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی»
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع! (+عکس)
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی | سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • فوت یک نفر بر اثر واژگونی پژو در قم