Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@01:01:02 GMT

تکذیب دستمزد سالانه ۳ میلیون یورویی ویلموتس

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۰۱۸۶

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال از انتقال و پرداخت دستمزد ویلموتس خبرداد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  شکوری در مصاحبه تلفنی با شبکه خبر با اشاره به موضوع تحریم‌ها و مشکلات انتقال پول گفت: خدا را شکر به همت همه همکاران و دوستان انتقال مبلغ دستمزد آقای ویلموتس انجام شد.

او با تکذیب شایعه دستمزد سالانه ۳ میلیون یورویی ویلموتس سرمربی تیم فوتبال که از زبان مدیر برنامه ایشان نقل شده گفت: نمی‌دانم که مدیربرنامه آقای ویلموتس این رقم را از کجا آورده اند و من کلا این رقم را تکذیب می‌کنم و بعید می‌دانم که مدیر برنامه ایشان این را گفته باشد برای این که رقم قرارداد محرمانه است و اگر قرار باشد رسانه‌ای شود باید دو طرف قرارداد رضایت داشته باشند و باید بررسی کنیم که آیا مدیر برنامه ایشان این حرف را واقعا زده یا نه اگر گفته باشد کار غیر حرفه‌ای و غیر اخلاقی انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: دستمزد ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه و نشست تخصصی که در محل فرمانداری ایک شهرستان برگزار شد ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام این شرکت در سطح شهرستان سلماس؛ در مورد مسائلی، چون جابه‌جایی برخی از تیر‌های برق که نیاز به تعویض و جابه جایی دارند و نیز برنامه ریزی برای تامین برق واحد‌های تولیدی صحبت شد.  در ادامه این نشست عبداللهی مدیر توزیع برق سلماس نیز ضمن اشاره به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان خواستار همکاری و مشارکت سایر ادارات در برنامه‌های پیک بار تابستان ۱۴۰۳ شد.

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!