Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ حمید گرمابی در خصوص خبر منتشر شده مبنی بر صدور ویزای تجاری یک ماهه برای ۶ نماینده مجلس شورای اسلامی از سوی وزارت صمت، اظهار داشت: شاید نیازی به گفتن نداشته باشد، اما من استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را امضا کرده‌ام.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی صمن انتقاد از صحت خبر منتشر شده، بیان کرد: تصویری که منتشر شده مروبط به دعوت نامه است و ویزایی صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
پاسپورت رسمی و اداری ما در اختیار مجلس است و کپی آن را کمیسیون هم دارند. وی افزود: من از سفر خبر نداشته‌ام و مباحثی که خانم صبا آذرپیک مطرح کرده، درست نیست. بیشتر بخوانید: دستور رحمانی به سازمان‌های صمت برای شناسایی واحد‌های تولیدی مشکل دار کشور
گرمابی ادامه داد: شاید با توجه به تخصص من اقدام اخذ دعوتنامه برای من کرده‌اند؛ سفر اگر تخصصی باشد مشکلی ندارد و کما اینکه من قبلا هم سفر تخصصی رفته ام و دکترای مهندسی شیمی از کانادا دارم و اگر کسی بخواهد سفر تخصصی برود من یکی از آن‌ها هستم، اما اطلاعی از این سفر نداشته ام.
نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاری که این موضوع را منتشر کرده بی اخلاقی کرده است. یکسال پیش صحبت‌هایی در مورد این سفر شده بود.
وی افزود: مگر ما بیکار هستیم که یکماه به سفر برویم. با توجه به امضای استیضاح وزیر توسط من این موضوع نمی‌تواند صحت داشته باشد.
عضو فراکسیون امید مجلس بیان کرد: بهتر است در این گونه موراد بیشتر از کم و کیف موضوع با خبر باشند و سپس بر اساس مستندات کافی اقدام به انتشار خبر کنند.   منبع: مدآرا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 نماینده نیشابور و فیروزه کمیسیون صنایع و معادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات، با حضور نمایندگان ادارات و بخش‌های مختلف سازمان تبلیغات در اداره کل بانوان کشور برگزار شد.

بر اساس این گزارش، نماینده بانوان از سازمان دارالقران، بنیاد نوجوان، سازمان تشکل‌های دینی، بنیاد هدایت، ستاد جمعیت، اداره مبلغات و اداره ادیان و فرق در این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه، سارا طالبی، مدیر کل امور بانوان سازمان تبلیغات، با تاکید بر لزوم راهبری وحدت بخش برای ارتقای اثرگذاری بانوان تصمیم ساز در سازمان تبلیغات با تاکید بر اینکه حدود هفتاد درصد مخاطبان سازمان، بانوان هستند به لزوم تشکیل این شورا و اهم وظایف آن اشاره کرد.

همچنین در این نشست بخشی از برنامه‌های ویژه بانوان هر قسمت از سازمان توسط نماینده محترم، تشریح و برنامه‌های کلانی در ادامه پیشنهاد شد و در خصوص هم افزایی جهت اقدامات فرهنگی در زمینه الگوی سوم و موضوع حجاب، پیشنهاداتی جهت تحقق مطرح شد.

کد خبر 6088898 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا
  • اولین واکنش دولت رئیسی به ضرب الاجل اقتصادی قالیباف
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • اولین اقدام مالکان جدید باشگاه پرسپولیس
  • جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی