Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح‌های صنعت آب و برق استان کرمان تحت عنوان پویش هر هفته الف-ب ایران روز دوشنبه و در ادامه سفر حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور به این استان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

 

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، افتتاح مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کرمان با اعتبار 200 میلیارد ریالی و اشتغال زایی 50 نفر، 2 نیروگاه خورشیدی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اعتبار 740 میلیارد ریالی و با اشتغال‌زایی 45 نفر، بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی گهران با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اعتبار 140 میلیون یورویی و اشتغال‌زایی 30 نفر و طرح افزایش ظرفیت پست 132.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

20 کیلووات با اعتبار 270 میلیارد ریالی از طرح‌هایی مرتبط با وزارت نیرو بود که در این مراسم افتتاح شد.

همچنین عملیات اجرایی ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر زرند با اعتبار 2170 میلیارد ریالی، طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر کرمان با اعتبار 13 هزار 960 میلیارد ریالی و اشتغال‌زایی 800 نفر و احداث 4 پست 230 و 132 کیلووات با اعتبار 2540 میلیارد ریالی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح های صنعت آب و برق استان کرمان بازدید رئیس جمهور از مرکز ملی راهبری شبکه برق کشور

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان برق حسن روحانی رئیس جمهور صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد

محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پس تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر انجام شده شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری، عملیات اجرایی احداث مخزن ۱۵۰۰ یک هزار و ۵۰۰ مترمکعبی آب شرب شهر گوجان را شروع کرد.

وی افزود: این مخزن با هدف افزایش امکان ذخیره‌سازی آب آشامیدنی شهر گوجان احداث می‌شود که با بهره‌برداری از آن، شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان و پایداری بیش از پیش آب شرب این شهر باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: احداث این مخزن ذخیره در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع انجام می‌شود.

کریمی عنوان کرد: برای اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از اینکه عملیات سنگ‌بری و خاکبرداری این مخزن به پایان برسد مراحل احداث و ساخت و ساز شروع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: شهر گوجان جمعیت حدود ۱۰ هزار نفری را در خود جای داده و از توابع شهرستان فارسان است که در ۳۶ کیلومتری شهرکرد مرکز استان واقع شده است.

کد خبر 6093739

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد