Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بر اثر برخورد شدید یک دستگاه خودرو پراید با وانت پیکان در محور"جیرفت-ساردوئیه" راننده پراید فوت و یک نفر دیگر نیز مصدوم شد.

سرهنگ کرمشاهی جانشین فرمانده انظامی جیرفت گفت: یک دستگاه وانت پیکان با ۳ نفر سرنشین که از سربیژن به سمت ساردوئیه در حرکت بود با یک دستگاه پراید به شدت برخورد کرد که در اثر آن راننده پراید در دم جان باخت و یک نفر از سرنشینان وانت پیکان نیز به شدت مصدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کرمشاهی از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی مقررات و اصول ایمنی را رعایت کرده و ضامن سلامت خود و دیگران باشند.

کشف ۱۸۹ کیلوگرم تریاک در منوجان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان منوجان از کشف ۱۸۹ کیلوگرم تریاک در عملیات ماموران پاسگاه"چاه شاهی"این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ منوچهر نوری گفت: ماموران با تعقیب و مراقبت و جستجو در نقاط کوهستانی موفق شدند از خودروی متواری شده از ایست بازرسی پلیس که بدون سرنشین در یک نقطه رها شده بود ۱۸۹ کیلوگرم تریاک کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان منوجان با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری متهم فراری از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص حمل و توزیع مواد افیونی یا اقدامات مجرمانه دیگر مخلان نظم و امنیت را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

دستگیری سارقان حرفه ای در بردسیر

فرمانده انتظامی بردسیر از دستگیری باند ۴ نفره سارقان حرفه‌ای و کشف ۲۹ فقره انواع سرقت در سطح این شهرستان و روستا‌های اطراف خبر داد.

سرهنگ جعفر غضنفری گفت: این سارقان تاکنون به ۲۹ فقره سرقت منازل، سیم و کابل برق و اماکن عمومی، محتویات خودرو و ریل راه آهن اقرار کرده اند.

دستگیری عامل شرارت شهرستان‌های جنوبی در کرمان

فرمانده انتظامی استان گفت: یک نفر اراذل و اوباش شهرستان‌های جنوبی که به جرم آدم ربایی مسلحانه تحت تعقیب قضایی بود در مرکز استان شناسائی و دستگیر شد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: این متهم به جرم آدم ربایی مسلحانه فراری بود و در این مدت دست به اقداماتی نظیر شرارت، اخاذی مسلحانه، کلاهبرداری و سرقت مسلحانه در شهرستان‌های جنوبی استان می‌زد که توسط ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری پلیس امنیت نرماشیر پس از چندین ماه کار اطلاعاتی دستگیر شد.

کشف ۴۰۰ کیلو تریاک در عملیات پلیس راور

فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۰۰ کیلو تریاک از یک دستگاه کامیون در عملیات پلیس شهرستان"راور" و ماموران ایستگاه بازرسی شهید"جهانگرد"محور"راور-مشهد"خبر داد.
سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی تصریح کرد: قطعا این محموله سنگین موادافیونی نیز به منظور نابودی افراد جامعه و قشر جوان بارگیری شده است که به لطف الهی و در سایه تلاش بی وقفه ماموران پلیس از رسیدن به نقاط مرکزی کشور باز ماند.

دستبند پلیس کهنوج بر دستان سارق کنتور‌های آب و شیرآلات

سرپرست فرماندهی انتظامی کهنوج از دستگیری سارق کنتور‌های آب با ۱۶ فقره سرقت در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمدیوسفی با اشاره به کشف ۱۶ عدد کنتور آب و ۱۱ عدد شیر فلکه برنجی از این سارق بیان داشت:متهم در بازجویی‌های اولیه ماموران و پس از مواجهه شدن با اسناد و مدارک موجود به ۱۶ فقره سرقت کنتور آب و شیرآلات اقرار و عنوان کرد با فروش اموال سرقتی هزینه خرید مواد مصرفی خود را تهیه می‌کرده است.

انتهای پیام/ی

دستگیری سارق شیرآلات آب در کهنوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از توقیف دو دستگاه خودروی نیسان حامل ۵ تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کلاردشت، به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ ناصر صالحی در تشریح این خبر، اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیرمجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی دو دستگاه خودروی نیسان حامل چوب جنگلی در محور عباس آباد خبر داد و افزود: ماموران در اقدامی غافلگیرانه خودرو‌های  نیسان را توقیف و در بازرسی 5 تن چوب  که به صورت غیر مجاز از  جاده جنگلی برداشت شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با اشاره به دستگیری متهمین در این  عملیات، خاطرنشان کرد: ماموران در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهمان را به مرجع قضایی معرفی کردند.

صالحی در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد،  از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین