Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه ظهر امروز همسایه‌های خانه زن جوانی در تماس با پلیس و آتش نشانی ادعا کردند که زن همسایه صبح داخل خانه بوده و خارج نشده است، اما هرچه در خانه را به صدا در می‌آوریم کسی پاسخگو نیست و نگران او هستیم.

اخبار اجتماعی- بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری ۱۲۸ تهران نو و تیم آتش نشانی به خیابان دماوند، خیابان منتظری اعزام شدند و پس از بررسی‌های ابتدایی عملیات باز کردن در انجام شد که ماموران با حضور در خانه زن ۱۸ ساله با صحنه هولناکی روبرو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جسد زن جوان غرق خون و در حالیکه سرش بریده شده بود روی زمین افتاده بود و در ادامه تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات فنی وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست شوهر قربانی جنایت را که یک نقاش ساختمان است هدف تحقیق قرار دادند و این مرد ۲۶ ساله به ماموران گفت: همسرم، دختر عمویم بود و هیچ اختلافی با هم نداشتیم و صبح برای کار نقاشی ساختمان به محل کارم رفتم که در تماس پلیس متوجه به قتل رسیدن همسرم شدم.

بنا به این گزارش، جسد زن جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات پلیسی برای دستگیری عامل این جنایت هولناک در دستور کار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آتش نشانی آتش نشانی پلیس آگاهی تهران قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۳۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال چای قاچاق با قطار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ محمدرضا طالبی گفت: ماموران پلیس راه آهن یزد هنگام انجام وظایف ذاتی و کنترل وسایل مسافران قطار "یزد-تهران" به فردی که قصد انتقال یک محموله از طریق قطار را داشت مشکوک شدند. 
وی بیان داشت: ماموران در بررسی‌های لازم، ۹۸۰ کیلوگرم چای خارجی فاقدمجوز و قاچاق را کشف کردند که کارشناسان ارزش آن را ۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند. 
رئیس پلیس راه آهن استان یزد، افزود: متهم که قصد انتقال چایی‌های قاچاق از طریق قطار از یزد به تهران را داشت پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد. 
طالبی در خاتمه تصریح کرد: پلیس راه آهن کنترل و نظارت کامل را در خصوص برخورد با جرایم دارد.

دیگر خبرها

  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر