Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا احسانی‌نیا روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درخصوص پیگیری پرونده سرقت مسلحانه طلافروشی گتوند و موضوع سارق متواری شده بیان کرد: یکی از سارقان دستگیر شده سرقت مسلحانه به طلافروشی در خیابان استقلال گتوند از سوی فرد یا افرادی فراری داده شده است.
وی اظهار داشت: پس از اطلاع از این موضوع پیگیری‌های خود را از طریق دستگاه‌های ذیربط استان انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار گتوند با بیان اینکه اداره اطلاعات پیگیر این موضوع است، افزود: دادستان شهرستان گتوند بلافاصله پس از اطلاع از موضوع پنج نفر از افراد مظنون را در این خصوص زندانی کرد.
وی گفت: به عنوان رییس شورای تامین شهرستان گتوند وظیفه دارم این موضوع را پیگیری کنم و شورای تامین شهرستان و استان و دستگاه‌های اطلاعاتی انتظامی نیز با جدیت برای شناسایی فرد یا افراد خاطی و برای دستگیری سارق متواری شده پیگیر هستند.
به گزارش ایرنا اقشار مختلف مردم شهرستان گتوند خواستار برخورد با عامل یا عاملان متواری شدن یکی از سارقان طلافروشی، دستگیری سارق و تسریع در رسیدگی به پرونده قتل مالک طلافروشی شدند.
عصر یکشنبه بیستم آبان‌ماه پارسال چهار سارق با یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با استفاده از اسلحه، طلافروش گتوندی را در خیابان استقلال این شهر به ضرب گلوله مصدوم کردند و از محل متواری شدند.
فرد طلافروش به علت جراحات شدید در بیمارستان ۳۲ تختخوابی کارون شهرستان گتوند فوت کرد.

برچسب‌ها اجتماعی گتوند سرقت مسلحانه دستگیری سارقان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی گتوند سرقت مسلحانه دستگیری سارقان اجتماعی گتوند سرقت مسلحانه دستگیری سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی حسن حیدری اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مأموران پاسگاه آبرومند موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ارتکاب سرقت اعتراف و در این خصوص مال خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حیدری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6087902

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه