Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان از تهیه و توزیع جهیزیه ارزان قیمت برای زوج های نیازمند خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر چاووشی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با بیان اینکه تعدادی زیادی از جوانان کشور در سن ازدواج هستند اما متأسفانه به دلایل مختلف ازدواجشان به تأخیر افتاده است، اظهار کرد: مشکل در تأمین جهیزیه برای جوانان یکی از این دلایل است که خانواده ها با آن دست‌ و پنجه نرم می کنند؛ حرکت مردمی را برای کمک به جوانان و افزایش ازدواج دنبال می کنیم که در این حرکت مجموعه ای از جهیزیه ارزان قیمت و اقلام مورد نیاز یک زندگی تأمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: اگر ازدواج به‌طور شرعی و قانونی توسعه پیدا کند، تعداد زیادی از مشکلات و آسیب های اجتماعی جامعه امروز حل می شود و به همین دلیل معاونت اجتماعی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) مشارکت خود را برای کمک به ازدواج جوانان محدود به تهیه جهیزیه نکرده و در سه حوزه ترغیب ازدواج، تسهیل ازدواج و تحکیم پیوند خانواده فعالیت می کند.

وی افزود: مشاوره، مهارت افزایی و برگزاری کارگاه های توانمندسازی زوج ها در حوزه تحکیم پیوند خانواده، تهیه جهیزیه و اجرای مراسم ازدواج آسان در حوزه تسهیل ازدواج و در حوزه ترغیب ازدواج نیز برنامه های از جمله احیاء سنت معرفی افراد همسان از طریق خانواده ها به یکدیگر، فضای سازی و تبلیغات میدانی، نمایش کلیپ و انتشار ویژه نامه را برنامه ریزی کرده است.

چاووشی با اشاره به تهیه جهیزیه ارزان قیمت بیان کرد: این اقلام با اعتبار 30 میلیون تومان و با دریافت تخفیف از کارخانه های تولیدکننده و کمک خیرین قرار است تهیه شود و بین جوانان محرومی که ازدواج آن ها به دلیل مشکل تامین جهیزیه به تأخیر افتاده، قرار بگیرد.

وی با توضیح اینکه این بسته شامل 24 قلم کالا از جمله یخچال، گاز، ماشین لباس شویی، سرویس قاشق و چنگال، تلویزیون، سرویس تفلون، فرش و … است، تصریح کرد: نیت کردیم 400 بسته جهیزیه تهیه و در ایام میلاد حضرت رسول (ص) و هفته بسیج در بین نیازمندان توزیع کنیم.

معاون اجتماعی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) اضافه کرد: در نظر داریم برنامه های معاونت را در این بخش و در حوزه های اشتغال پایدار برای زوج های جوان و تأمین مسکن ارزان قیمت توسعه دهیم.

چاووشی از مردم خیر و نوع دوست استان اصفهان درخواست کرد افراد نیازمند دریافت جهیزیه را نیز از طریق تماس با شماره تلفن ۳۶۱۲۳۹۱۱ معرفی کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مصطفی میلانی  ،شیرین سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی، توسعه سرامیک‌های پیشرفته، تکمیل زنجیره ارزش محصولات پتروشیمی و جلوگیری از خام‌فروشی را از جمله اولویت‌های ستاد برشمرد.
وی در بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با اشاره به ظرفیت بالای اصفهان در زمینه مواد و ساخت، نقش ستاد‌های معاونت علمی به ویژه ستاد مواد را حمایت از فناوری‌های اولویت‌دار کشور عنوان کرد و گفت : تجاری‌سازی، تأمین مالی، ارتباط سازی بین شرکت‌ها با ارگان‌های دولتی و اطلاع رسانی دستاورد‌های فناوری از جمله اقدامات ستاد در جهت توسعه فناوری‌های حوزه مواد و ساخت است. دبیر ستاد فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به برگزاری نشست‌های نخبگانی و استفاده از ظرفیت‌ها و پیشنهاد‌های فعالان این حوزه اشاره کرد و افزود : ستاد مواد آمادگی دارد تا با برگزاری جلسات و رویداد‌های تخصصی، در راستای رفع مشکلات شرکت‌های فناور و دانش بنیان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گام بردارد. میلانی همچنین بر آمادگی ستاد برای تسهیل فرآیند تأمین مالی، ضمانت قرارداد‌ها و پذیرش ریسک فناوری‌های نوین تأکید کرد و همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان شهرک را برای توسعه فناوری‌های مواد و ساخت خواستار شد. وی با اشاره به بر حمایت از شرکت‌های فناور  از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان  در حوزه مواد و ساخت و حضور شرکت‌ها و مراکز فناور متعدد در اصفهان گفت: استان اصفهان به لحاظ زیرساخت‌های صنعتی و تحقیقاتی و ظرفیت نیروی انسانی متخصص، یکی از قطب‌های اصلی کشور در حوزه فناوری‌های مواد و ساخت محسوب می‌شود. میلانی افزود: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان یکی از موفق‌ترین مراکز رشد و پارک‌های فناوری کشور، نقش مهمی در توسعه فناوری‌های پیشرفته مواد و ساخت ایفا می‌کند و ستاد مواد آمادگی دارد تا با حمایت از شرکت‌های مستقر در این شهرک، زمینه تجاری‌سازی دستاورد‌های فناورانه آنها را فراهم آورد. دبیر ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته با تأکید بر اهمیت مدیریت پسماند‌ها و پساب‌های صنعتی گفت: با توجه به تعدد صنایع مادر همچون فولاد، پتروشیمی و نیروگاه‌ها در اصفهان، لازم است تا فناوری‌های مربوط به مدیریت، تصفیه و بازیافت پسماند‌ها و پساب‌های صنعتی در اولویت قرار گیرد. وی افزود : ستاد مواد علاوه بر حمایت‌های مالی، آماده است تا با برقراری ارتباط میان شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع، زمینه تجاری‌سازی و اجرای طرح‌های فناورانه در حوزه مدیریت پسماند را تسهیل کند. میلانی همچنین بر لزوم تقویت زیست‌بوم نوآوری و فناوری در استان اصفهان تأکید کرد و مشارکت همه دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی را در این زمینه خواستار شد.  

دیگر خبرها

  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استفاده از جوانان متدین در دستور کار مسئولان قرار گیرد
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • لزوم پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها در شهر/ محتوای رسانه‌ها باید مورد سنجش قرار گیرد
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان