Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:00:13 GMT

نانوایان نمونه گناوه تشویق می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۴۸۷۳

نانوایان نمونه گناوه تشویق می‌شوند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: طرح ضربتی نظارت و بازرسی بر واحدهای نانوایی در این شهرستان باهدف بررسی وضعیت کیفیت و عرضه آن با حضور بازرسان دستگاه‌های مرتبط در یک روز  اجرا که برای سه واحد نانوایی متخلف پرونده تشکیل و یک واحد نانوایی نمونه شناخته شد و با افزایش سهمیه آرد تقدیر و تشویق بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین داریونی افزود: کم فروشی، نداشتن کیفیت و  رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی از تخلفات سه نانوایی بود که پرونده برای آنان به ارزش ۵۶ میلیون ریال تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.

وی از مردم این شهرستان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف نانوایی‌ها،   به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا در اسرع وقت بازرسان ورود و رسیدگی کنند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای ۵۰ واحد نانوایی است.

برچسب‌ها بندرگناوه صنعت و معدن گشت نانوا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرگناوه صنعت و معدن گشت نانوا بندرگناوه صنعت و معدن گشت نانوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند

مهدی عباسی در آیین تجلیل از کارگران نمونه مدیریت برق شهرستان گناوه اظهار داشت: کارگران حوزه برق در گناوه در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی در راستای خدمت رسانی به مردم دریغ نمی‌کنند که شایسته تقدیر هستند.

وی افزود: مجموعه مدیریت و کارکنان نمونه برق گناوه در سخت‌ترین شرایط کاری و در گرما و سرما باعث ایجاد آرامش در شهر و روستا می‌شوند و امیدوارم شاهد بهبود عملکرد این عزیران در عرصه‌های مختلف باشیم.

بخشدار مرکزی گناوه خاطر نشان کرد: هر زمان مشکلی در حوزه برق و برق رسانی در روستا‌های بخش مرکزی گناوه رخ می‌دهد کارکنان و مدیریت برق گناوه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به برطرف کردن پرداخته‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

عباسی افزود: هم اکنون اغلب روستا‌های بالای ۱۰ خانوار در بخش مرکزی گناوه دارای نعمت برق هستند.

وی گفت: در تلاش هستیم تا پایان امسال با همکاری مجموعه برق شهرستان گناوه تمامی روستا‌ها و حتی بنکی‌های بالای ۲ خانوار در این شهرستان را نیز برق رسانی کنیم تا در بخش مرکزی گناوه هیچ روستای بدون برق نداشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • وجود ۲۰۰ معدن فعال در کردستان
  • برگزاری دوره آموزشی سامانه نانینو ویژه نانوایان شهرستان خواف
  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند