Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژروم والکه برای تجدیدنظر در محرومیتش درخواستی به دادگاه حقوق بشر اروپا در شهر استراسبورگ فرانسه ارائه داد.

ژروم والکه که از سال 2007 میلادی به عنوان دبیرکل فیفا مشغول به کار شده بود در سال 2015 به اتهام مشارکت احتمالی در برنامه فروش غیرقانونی بلیت‌های جام جهانی 2014 در برزیل  از این پست کنار رفت. کمیته اخلاق فیفا در سال 2016 رای به محرومیت 12 ساله ژروم والکه داد که در کمیته استیناف این نهاد به 10 سال کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگاه بین‌المللی حکمیت ورزش (CAS) و دادگاه فدرال سوئیس پیش از درخواست‌های تجدنظر ژروم والکه را رد کردند.

بر اساس این گزارش، ژروم والکه چند روز قبل رسما شکایت خود را از فیفا به دادگاه حقوق بشر اروپا در شهر استراسبورگ فرانسه ارائه داد.

251 251

کد خبر 1320175

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فیفا فوتبال اروپا حسن روحانی باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران بازیگران سینما و تلویزیون ایران زلزله باشگاه استقلال کاریکاتور عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش دانشجویی در کشورهای مختلف جهان برای حمایت از فلسطین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  هیئت مستقل حقوق بشر در غزه، اعلام کرد همچنان سرنوشت تعداد زیادی از اجساد در این شهر، نامشخص است.

 

تظاهرات و تجمع های اعتراضی همچنان در سراسر دانشگاه های آمریکا ادامه دارد . 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

حمایت از جنبش دانشجویان حامی فلسطین در فرانسه توما پورت نماینده حزب فرانسه تسلیم ناپذیر در مجمع ملی فرانسه در پیامی در ایکس با انتشار تصاویر خود در کنار دانشجویان حامی فلسطین نوشت در کنار دانشجویان دانشگاه علوم سیاسی پاریس ( ساینس پو) که برای محکوم کردن نسل کشی غزه و درخواست آتش بس فوری بسیج شده اند. این جوانان افتخار فرانسه آن هم در زمانی هستند که دولت فرانسه همچنان همدست کشتارها در نوار غزه است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در برلین توسط پلیس آلمان سرکوب شد منابع آگاه به خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر گفتند پلیس آلمان تجمع همبستگی با فلسطین در برلین را سرکوب و شماری از تظاهرکنندگان را بازداشت کرد.     اعتراض دانشجویان دانشگاه سیانس پو در پاریس:
یک دانشجوی فرانسوی که در یان تجمع حضور داشت گفت : ما در اینجا از ما اکتبر در حال اعتراض هستیم. دانشجویان دختر و پسر در دانشگاه سیانس پو . مدت زیادی است تظاهرات می کنیم. کارهای زیادی کرده ایم. از ماه اکتبر در حال فعالیت هستیم. وقتی می بینیم دانشگاه در خارج در حال انتظار هستند ما هم از آنها پیروی می کنیم. انتظار داریم سایر دانشگاه ها هم از ما تبعیت کنند. دانشجویان در آمریکا و استرالیا در حال اعتراض هستند. ما هم در اینجا ادامه می دهیم. دانشگاه در برابر آنچه در فلسطین می گذرد و نسل کشی، نقشی دارد که باید آنرا ایفا کند. خواسته ما این است که دانشگاه سیانس پو موضعگیری کند و نقض حقوق بین الملل را محکوم نماید. آنچه اسراییل در فلسطین انجام می دهد در جهان بی سابقه است. ما می خواهیم که اسراییل این نقض حقوق بین الملل را محکوم کند. عدم محکومیت به معنای مشارکت غیر مستقیم در نقض حقوق بشر در فلسطین است به خصوص در غزه و در کرانه باختری.    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   دانشگاه های لندن نیز صحنه تظاهرات ضد صهیونیستی شد دانشجویان دانشگاه لندن نیز در حمایت از فلسطین و غزه تظاهرات کردند. شرکت کنندگان در این تظاهرات خواستار توقف جنگ اسرائیل علیه غزه شدند.
خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره مستقر در مقابل کالج دانشگاهی لندن در قلب پایتخت انگلیس گزارش داد دانشگاه های مختلف انگلیس در همبستگی با ملت فلسطین و محکومیت جنگ اسرائیل علیه نوار غزه تظاهرات کردند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی        

دیگر خبرها

  • خیزش دانشجویی در کشورهای مختلف جهان برای حمایت از فلسطین
  • مکرون: اروپا در حال مردن است
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 
  • نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد