Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با توجه به بررسی ها صورت گرفته در استان کهگیلویه و بویراحمد حدود ۹۰ درصد جمعیت این استان مشمول نام نویسی در این صندوق هستند.

"عیسی کریمی" امروز ۲۰ آبان ماه، در بازدید از غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: حدود ۲۳هزار خانوار در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان تحت پوشش است که از این تعداد حدود ۷۰۰ خانوار مشمول این صندوق شده اند و از این حقوق و مزایا استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در ماه گذشته حقوق مستمری بگیران صندوق افزایش یافت که به بهبود وضعیت معیشتی این افراد کمک می کند.
فرهنگ سازی صندوق بیمه رفاه روستاییان و عشایر که بیمه ای اختیاری است باید به ۱۰۰ درصد برسد.
سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمدادامه داد: اکنون باید ۶۴هزار نفر را تحت پوشش این صندوق می بردیم اما به دلایل وضعیت اقتصادی، معیشت، اطلاع رسانی، عدم آگاهی و مهمتر از همه اعتماد جامعه به این خدمات باعث شده که نتوانیم به ۱۰۰ درصد برسیم و در تلاش هستیم.
کریمی با اشاره به اینکه جمعیت استان به سمت پیری می رود، تصریح کرد: امروز باید چاره ای بیندیشیم تا فردا در تله پیری و مشکلات عدم دریافت مستمری بازنشستگی گرفتار نشویم.
وی با بیان اینکه کارگزاران صندوق بیمه رفاه اجتماعی روستاییان و عشایر آماده ارائه خدمات هستند بیان کرد: از همه جوانان بالای ۱۸ و زیر ۵۰ سال برای استفاده از این فرصت و مراجعه به فرمانداری، بخشداری و تمام ادارات امور عشایر استان، دعوت به عمل می آید.
سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: دولت با عظمی جدی ۷۰ درصد حق بیمه را پرداخت می کند و حداقل کمک دولت برای بیمه  حداقل ۴۵۰ و حداکثر یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان است.
کریمی عنوان کرد: با توجه به وضعیت امروز در بحث حمایت نظام بیمه های اجتماعی رقم قابل توجهی است.
وی ادامه داد: افرادی که در شهرهای زیر ۲۰هزار نفر جمعیت هستند و کشاورزان غیرساکن روستا می توانند در این صندوق بیمه شوند.
به گزارش ایسنا، سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با توجه به بررسی ها در استان کهگیلویه و بویراحمد حدود ۹۰ درصد جمعیت استان مشمول این صندوق هستند.
کریمی تاکید کرد: از تمامی کسانی که مشمول این بیمه می شوند برای نام نویسی در صندوق بیمه روستاییان و عشایر دعوت به عمل می آید.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از مزایده اموال منقول شناسایی شده متهم پرونده کثرالشالکی شهرستان بهمئی خبر داد.

سید علی ملک حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اقدامات انجام شده در دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکل سپرده گذاران صندوق کثیرالشاکی بهمئی گفت: در مرحله کنونی تعداد پنج دستگاه خودروی خارجی مربوط به متهم که در نقاط مختلف کشور و در دست برخی از منسوبان وی بود، شناسایی و به استان منتقل شده تا اینکه با مزایده آن‌ها بتوانیم بخشی از اموال سپرده‌گذاران این صندوق کثیرالشاکی را به آن‌ها پرداخت کنیم.

وی اظهارکرد: این کار در نوع خود فوق العاده بوده و این اقدام برای رضایت خاطر مردم، قبل از صدور حکم و اجرای احکام صورت گرفته و همانگونه که می‌دانید پرونده همچنان در دادسرا بوده و سعی ما بر این است که بتوانیم به دور از هر گونه بروکراسی اداری تا آنجا که می‌شود، مشکل سپرده گذاران را برطرف کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با بیان اینکه این پرونده مهم‌ترین پرونده اقتصادی در دادسراهای استان کهگیلویه و بویراحمد است، خاطرنشان کرد: پرونده به صورت ویژه و با نظارت شخص دادستان، معاون دادستان و بازپرس در دستور کار قرار دارد.

ملک حسینی با اشاره به فروش سهام صندوق تصریح کرد: اقداماتی در این زمینه در تهران انجام داده‌ایم، ملاقات‌هایی با مسئولان بورس داشته‌ایم اما به دلیل شرایط کنونی بورس، باوجود دو مرتبه مزایده خریداری برای فروش سهام نبوده است اما با این حال تلاش‌های خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم مرحله به مرحله به صورت عادلانه بخشی از سپرده‌ها را به سپرده گذاران برگردانیم.

وی با بیان اینکه چند روز آینده نیز مزایده چند ملک در بهمئی را خواهیم داشت، بیان کرد: این مزایده شامل چند زمین و واحد مسکونی خواهد بود. همچنین اگر شخصی خریدار کل سهام این صندوق باشد می‌تواند به دادسرای مرکز استان مراجعه کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان
  • ۳۳ هزار نفر در استان بوشهر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود