Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت ملی پوش فوتبال ایران گفت: همواره بازی های عراق حساسیت خاص خود را داشته و در اکثر اوقات ما مقابل این تیم به برتری دست یافته ایم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی‌اصغر مدیرروستا، پیشکسوت ملی‌پوش فوتبال ایران، درباره دیدار تیم‌های ملی کشورمان و عراق در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی به خبرنگار برنا گفت: بازی حساسی است و همواره بازی‌های عراق حساسیت خاص خود را داشته و در اکثر اوقات ما مقابل این تیم به برتری دست یافته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اتفاقی که درحال حاضر افتاده برگزاری این دیدار در کشور ثالث است و من معتقدم این موضوع می‌تواند به نفع ما باشد. اما وضعیت تیم ملی بعد از باخت به بحرین به لحاظ روحی و روانی در ذهن ایجاد شبهه می‌کند، چراکه آیا مشکل اصلی تیم مربوط به مسائل فنی نمی‌شود.

مهاجم اسبق تیم ملی در ادامه اظهار داشت: مهمترین نکته بازی با عراق نقش کلیدی بازیکنان باتجربه است که باید به دیگران و بازیکنان کم‌تجربه کمک کنند اصل موضوع بحث روحی روانی است و من فکر می‌کنم حضور کریم باقری و وحید شمسایی در اردوی تیم ملی به ویژه صحبت‌های باقری که یک ملی‌پوش بسیار باتجربه است در چارچوب همین بحث روحی روانی است و پیشنهاد حضور یک روانشناس کاربلد ورزشی در این برهه برای تیم ما می‌تواند بسیار موفق آمیز باشد.

مدیرروستا در ادامه اظهار داشت: شک نداشته باشید اگر ملی‌پوشان ایران با تمرکز وارد زمین شوند و بتوانند تمرکز خود را در طول بازی حفظ کنند به لحاظ فنی کاملاً از عراق سرتر هستیم، در تمام  خطوط و می‌توانیم با کسب این سه امتیاز مسیر خود را در رسیدن به جام جهانی کوتاه‌تر کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: بنده بر موضوع حفظ تمرکز تاکید دارم، چراکه امکان دارد مسائل حاشیه‌ای هم پیش بیاید و نباید بازیکنان به غیر از این دیدار به چیز دیگری فکر کنند، میزبان بازی عراق است ولی ما باید بر رویه خود که روند صعودی در فاز هجومی است تاکید داشته باشیم و مطمئن باشید بعد از هشت سال دفاع کردن را به خوبی می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: قضاوت درباره ویلموتس زود است/ ایران با اقتدار از گروه خود صعود می‌کند/ پرسپولیس برنده دربی خواهد بود باید به ترکیبی که کالدرون انتخاب می‌کند احترام گذاشت/ نتیجه بازی آبی‌ها منصفانه نبود/ استقلال بازی‌ساز می‌خواهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران و عراق بازی تیم ملی ایران عراق فوتبال ایران ملی پوش برنا خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد

ورزشگاه دیدار آبی پوشان و سپاهان اعلام شد

طرفداری | ورزشگاه محل برگزاری یک مسابقه از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد.

مسابقه دو تیم آبی پوشان جنوب – سپاهان اصفهان روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!