Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد جمشیدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا  افزود: اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه با برگزاری یک جلسه سازنده و تعاملی با سرمربی تیم، در مورد شرایط و مسائل بحث و بررسی‌های لازم را انجام دادند و در پایان این جلسه با توجه به گفت‌وگوهای انجام شده و تعهدات منصوریان مقرر شد سرمربی تیم، به کار خود دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعهد منصوریان را کسب  امتیازات موردنظر هیات مدیره باشگاه تا پایان دور رفت لیگ برتر فوتبال کشور برشمرد و گفت: انتظار می‌رود با درایت ویژه‌ای که در علیرضا منصوریان سراغ داریم و توانایی‌های درخشان گذشته وی، خواسته‌های مدیریت باشگاه، هواداران و مردم شریف اصفهان را برآورده کند و همچنان در کنار خانواده بزرگ ذوب‌آهن باقی بماند.

جمشیدی تاکید کرد که چنانچه امتیازات مورد نظر هیات مدیره باشگاه محقق نشد، تصمیمات مقتضی اخذ و بلافاصله  عملیاتی می‌شود.

وی ادامه داد: از صبر و شکیبایی و دلسوزی هواداران اصیل و شریف باشگاه ذوب‌آهن که سرمایه‌های اصلی این باشگاه پرافتخار و قدیمی بشمار می‌روند و به همواره یار دوازدهم تیم فوتبال باشگاه محسوب می‌شوند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان تصریح کرد : به هواداران تیم فوتبال این باشگاه اطمینان می‌دهیم که هیات مدیره و مدیرعامل با نهایت دقت و موشکافی اوضاع موجود، به چنین جمع‌بندی و تصمیمی رسیدند و بدون شک خیر و صلاح باشگاه در این تصمیم بوده و از این عزیزان تقاضا می‌کنیم که با تمامی توان همچنان پشتیبان باشگاه و تیم محبوب خود باشند.

جمشیدی گفت: از همه مسئولان ورزشی استان که همواره از باشگاه ذوب‌آهن به عنوان یکی از قطب‌های ورزش کشور و استان حمایت کرده‌اند، تقاضا می‌کنم که این همراهی و یاری را همچنان ادامه داده تا تیم فوتبال ذوب‌آهن در این برهه حساس و حیاتی، از اقتدار فوتبال نصف جهان همچون سال‌های پیش دفاع کند.

وی از تغییراتی در برخی از بازیکنان تیم که باعت تقویت، انسجام و نشاط کلی تیم خواهد شد خبر داد و گفت این تغییرات توسط کادر فنی  صورت می‌پذیرد؛  به هر صورت به علت کسب نتایج ضعیف، جرایمی قطعی و مشروط برای کادر فنی و بازیکنان تیم در نظر گرفته شد که در صورت جبران گذشته و کسب نتایج و امتیازات درخشان و قابل قبول برای باشگاه، احتمال بررسی مجدد آن وجود دارد.

وی اظهار داشت: با موافقت سرمربی مقرر شد برای تقویت کادر فنی تیم فوتبال، حسن استکی بازیکن و کاپیتان اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن که تجربیاتی چندین ساله در امر مربیگری نیز دارد و در ۲ مقطع مختلف نیز در تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه به عنوان دستیار و مربی فعالیت کرده است، به کادر فنی تیم اضافه شود.

تیم فوتبال ذوب آهن تا هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور با تحمل پنج شکست و چهار مساوی، تنها هفت امتیاز بدست آورده و در رده چهاردهم جدول رقابت ها قرار دارد.

برچسب‌ها ذوب آهن علیرضا منصوریان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ذوب آهن علیرضا منصوریان اصفهان ذوب آهن علیرضا منصوریان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی والیبال کامل شد

به گزارش قدس آنلاین، تمرینات تیم ملی والیبال از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی - فرانسوی از پنجم اردیبهشت با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران در ادامه اسامی ۱۸ بازیکن را برای حضور در ادامه تمرینات اعلام کرد و علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایون‌فرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک از دهم اردیبهشت، تمرینات خود را به صورت جدی‌تر زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

طبق برنامه قرار بود لژیونرها به محض پایان کار خود در لیگ‌های باشگاهی به جمع اردونشینان افزوده شوند و در همین راستا جواد کریمی و امیرحسین اسفندیار به محض بازگشت به تهران با نظر کادر فنی از صبح امروز (یکشنبه) به جمع ملی‌پوشان پیوستند.

میلاد عبادی‌پور هم که چهار صبح وارد تهران شد، به همراه محمد بربست و امین اسماعیل‌نژاد از بعد از ظهر به تمرینات ملحق خواهند شد.

علی‌اصغر مجرد هم بعد از ظهر امروز به تمرینات اضافه خواهد شد و در خصوص ادامه حضورش در تمرینات توسط کادر فنی و پزشکی تصمیم‌گیری خواهد شد.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، مائوریسیو موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ ای به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ هستند.

دیگر خبرها

  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • ترکیب تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • تیم ملی والیبال کامل شد
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • لواندوفسکی در بارسلونا ماندنی شد
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است؛ عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت