Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@18:40:49 GMT

فان‌دایک: از اتفاقات تلخ فصل قبل درس گرفته‌ایم

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۷۲۷۳

فان‌دایک: از اتفاقات تلخ فصل قبل درس گرفته‌ایم

مدافع هلندی لیورپول می‌گوید تیمش از اشتباهات فصل قبل درس گرفته و تا پایان دست از تلاش برای رسیدن به قهرمانی بر نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرور، لیورپول با ۳۴ امتیاز از ۱۲ مسابقه در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته است و با تیم دوم یعنی لسترسیتی هشت امتیاز فاصله دارد. همین شروع خوب باعث شده است تا خیلی‌ها لیورپول را از هم‌اکنون قهرمان لیگ جزیره در این فصل بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیرجیل فان دایک مدافع هلندی درباره شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر گفت:‌ فصل قبل خیلی چیزها یاد گرفتیم و یکی از مهمترین موضوع‌ها این بود که برای رسیدن به قهرمانی باید هفته به هفته تلاش کنیم بهتر شویم تا بتوانیم در پایان فصل به قهرمانی برسیم. اصلا الان نباید به جدول نگاه کنیم. بازی‌های زیادی تا پایان باقی مانده و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. برای رسیدن به قهرمانی شما به فاکتور شانس نیز نیاز دارید. ما تا الان خیلی خوشحال پیش رفته‌ایم و باید همین روند را تا پایان لیگ برتر داشته باشیم تا به قهرمانی برسیم. فصل قبل هم هر چه در توان بود گذاشتیم و تلاش زیادی کردیم ولی سیتی واقعا فوق العاده بود و هر چقدر ما بازی‌های خودمان را بردیم، آنها نیز برنده شدند و در پایان توانستند قهرمان شوند. 

او در ادامه گفت: خیلی مسائل در طول فصل روی تیم تاثیر دارد. یکی از این مسائل مصدومیت است و تیمی که کمتر مصدوم بدهد ثبات بیشتری خواهد داشت و شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. خستگی از مسافت‌های زیاد هم فاکتور دیگری است که روی تیم‌ها تاثیر دارد. در هر صورت الان تازه ۱۲ هفته از لیگ برتر تمام شده است و صحبت از قهرمانی خیلی زود است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال لیورپول انگلیس تیم فوتبال منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم کاراته پاس قم که به جمع چهار تیم نهایی لیگ برتر باشگاه‌های کشور راه یافته بود در بازی نیمه نهایی با نتیجه ۱۵ - ۶ برابر بنیاد سنجش تهران به پیروزی رسید و راهی بازی نهایی شد.

نماینده قم در فینال هم ۱۱ - ۸ میهن آریو تهران را شکست داد و با کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها، جام قهرمانی را بالای سر برد.

دیدار پایانی از رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کاراته پسران کشور به میزبانی سالن افراسیابی تهران برگزار شد.

۳۶ تیم در فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور با یکدیگر رقابت کردند.

دیگر خبرها

  • گرام سونس: می‌ترسم ویرجیل فن دایک به رئال مادرید برود!
  • خیلی نگرانم فن دایک به رئال برود!
  • پایان حملات نکونام به خطیر؟ | یعنی واقعا راحت شدیم؟
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • این آخرین شانس قهرمانی تراکتور است
  • رویس در پایان فصل از دورتموند جدا می‌شود
  • سایه‌روشن‌های هفته بیست‌وپنجم؛ مدعیان، جام را به هم تعارف کردند!
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟