Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-03@22:33:33 GMT

بازگشایی محور هراز از ساعت 17 امروز

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۷۲۸۰

بازگشایی محور هراز از ساعت 17 امروز

به گزارش جام جم آنلاین، ایمان محرابی‌ نیا در گفتگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار کرد: در حال حاضر رصد تردد در جاده‌ها از طریق 794 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 22‌23 دستگاه ترددشمار انجام می‌شود.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: ‌طبق‌ آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2223 دستگاه ترددشمار جاده‌ای، در شبانه‌روز گذشته کل تردد ثبت شده در جاده‌ها، نسبت به روز قبل‌‌‌‌‌‌ 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 درصد کاهش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 16 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ‌ثبت شد.

انسداد پنج جاده ‌به دلیل نبود ایمنی

وی اضافه کرد: ‌در حال حاضر جاده فرعی شمشک - دیزین‌، محور رامیان- اولنگ - شاهرود، محور قدیم خرم‌آباد-پل دختر‌، محور شهداد-اندوهجرد و جاده شهداد-نهبندان‌‌ به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود:‌ ‌محور هراز ‌در محدوده جاده شکسته از روز 20 آبان تا 21 آبان 98، از ساعت 8 تا 17، به‌ دلیل اجرای عملیات حفاری و انجام آزمایشات ژئوالکتریک و ژئوتکنیک در کیلومتر 12 الی 400+12، ‌مسدود است و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام می‌شود.

وی بیان کرد: محور هراز در محدوده پیچ ابتهاج ‌از مورخ 20 آبان تا 21 آبان و همچنین 27 آبان تا 28 آبان 98 از ساعت 8 تا 17، به‌ دلیل اجرای عملیات اصلاح قوس جاده و ایمن سازی در کیلومتر 300+89 الی 450+89، ‌مسدود است و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام می‌شود.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: محور هراز در محدوده تونل وانا‌ از مورخ 20 آبان تا 21 آبان 98 از ساعت 8 تا 17، به‌ دلیل اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی و تهویه تونل‌ در کیلومتر 65 تا 500+65‌ مسدود است و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام می‌شود.

آزادراه‌‌ ‌‌قزوین-کرج‌ پرترددترین جاده‌‌ کشور

محرابی‌نیا اظهار کرد: در ‌24 ساعت گذشته بیشترین تردد در‌ آزادراه قزوین-کرج، آزادراه ‌تهران-کرج‌، آزادراه ‌کرج-تهران ثبت شد.

آخرین وضعیت ترافیکی ‌محورهای منتهی به شمال کشور

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: طبق اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری، هم‌اکنون ‌در مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین-رشت و محورهای ‌فیروزکوه‌‌ و کندوان، تردد روان است، ضمنا محور هراز هم همان طور که پیش از این اعلام شد مسدود است و ساعت 17 امروز باز می‌شود.

محرابی‌نیا با اشاره به بروز ترافیک نیمه‌ سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران مقطع پل فردیس و مهرویلا‌ اضافه کرد: در حال حاضر بارش خاصی در محورهای منتهی به شمالی کشور نداریم‌.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: محور هراز ترافیک بازگشایی محور هراز از ساعت 17 امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان دوطرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز

سرگرد محمد احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر از دوطرفه شدن تردد در محور کندوان از دقایقی خبر خبر داد و گفت: این محور از صبح امروز برای تخلیه بار ترافیکی یکطرفه شده بود.

مرکز مدیریت راه‌های مازندران وضعیت تردد و ترافیک را در مسیرهای جنوب به شمال محور کندوان و هراز سنگین اعلام کرد.

کد خبر 6095298

دیگر خبرها

  • محور چالوس یک طرفه شد
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • محور کندوان دوطرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران