Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه دولت باید مواظب باشد که چالش‌های جنگ اقتصادی ما را از بعضی زیرساخت‌ها و کمبودها غافل نکند گفت: پروژه پتروشیمی کرمان در سفر قبلی کلنگزنی شده اما تعهد صندوق توسعه ملی هنوز مانده است. ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیماز کرمان، حسین امیری صبح امروز در جلسه شورای اداری استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد با بیان اینکه تا پایان سال واحد فولاد زرند نیز به بهره‌برداری می‌رسد و فولاد بوتیای کرمان نیز آماده افتتاح می‌شود اظهار داشت: از همین‌جا دعوت گرفته می‌شود تا برای افتتاح این پروژه‌ها رئیس‌ جمهور به این شهرستان سفر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم مشکلات اقتصادی را تحمل و مدیریت می‌کنند و اجازه ندادند کشور خالی شود گفت: باید به این مردم مانند مقام معظم رهبری احسنت گفته و از آنها تشکر کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به اینکه دولت باید مواظب باشد که چالش‌های جنگ اقتصادی ما را از بعضی زیرساخت‌ها و کمبودها غافل نکند افزود: چالش‌هایی مانند آب در استان کرمان وجود دارد که فقط دولت می‌تواند آن را حل کند.

کمیت و کیفیت جاده‌های جنوب کرمان خوب نیستوضعیت نامناسب مدارس کرمان؛ تعداد زیادی از دانش‌آموزان در کلاس‌های ناایمن درس می‌خوانندرئیس جمهور: مصوبات سفرهای قبلی به استان کرمان پیگیری می‌شود

وی با بیان اینکه مردم استان در بعضی شهرستان‌ها آخرین قطرات آب شرب را دریافت می‌کنند و در شهر کرمان تابستان امسال آب جیره‌بندی شد عنوان کرد: ذغالسنگ صنعتی است که اقتصاد سه شهرستان استان را تامین می‌کند اما هیچ برنامه مدونی برای صنعت ذغال کشور وجود ندارد.

امیری با اشاره به اینکه در حوزه حمل و نقل ریلی خط ریلی بافت - سیرجان و بم به جیرفت باید ایجاد شود گفت: خط ریلی کرمان به بافق با مشکلاتی روبه‌رو است.

وی با بیان اینکه سرعت گازرسانی به استان بیشتر شده اما هنوز بسیاری از مناطق سردسیر استان گاز ندارند افزود: تعیین تکلیف اسناد زمین‌های ملی نیز یک معضل بزرگ برای استان است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به اینکه ریزگردها در جنوب و شرق استان زیاد است و تامین اعتبار برای ادامه مالچ پاشی را خواستاریم گفت: پروژه پتروشیمی کرمان در سفر قبلی کلنگزنی شده اما تعهد صندوق توسعه ملی هنوز مانده است.

وی با بیان اینکه مرکز توانبخشی ایثارگران استان با 70 درصد پیشرفت فیزیکی هنوز کامل نشده است افزود: بیش از 10 درصد جمعیت استان افاغنه هستند که هزینه زیادی بر استان متحمل می‌شود و در سرانه بودجه‌های استان دیده نمی‌شود.

امیری با اشاره به اینکه افزایش 48 درصدی مالیات اصناف ما را با چالش اساسی روبرو کرده و در حال تعطیلی هستند گفت: مصوبات سفر هم در این دوره و هم در دوره‌های قبلی پیگیری شود.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از حضور چشمگیر دانش‌بنیان‌ها و پارک‌های فناوری تا اکتشاف و تولید در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز در حالی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پالایش و پتروشیمی با حضور وزیر نفت و مدیران ارشد صنعت نفت آغاز کرد که افزایش حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه نفت امسال وشکست پروژه تحریم حکایت دارد.

در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.

وزیر نفت در آیین گشایش بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تاکید کرد که دولت سیزدهم معطل قدرت‌های بزرگ نشد و بر توان داخلی تکیه کرد و ۶۰ درصد به تولید نفت، ۵۴ میلیون متر مکعب به تولید گاز، بیش از ۲۲۰هزار بشکه به ظرفیت پالایشی و۱۰ میلیون تن به تولید محصولات پتروشیمی افزود.

به گفته اوجی؛ وزارت نفت اکنون در مقابل خود ۱۳۰ میلیارد دلار پروژه نیمه‌تمام (۳۰۰ پروژه) و جدید (۱۰۰ پروژه) دارد، ازاین‌رو این اطمینان را به شرکت‌ها و سازندگان داخلی می‌دهیم، همان‌طور که تاکنون از ظرفیت آنها بهره برده‌ایم، از این پس نیز به این روال ادامه دهیم. وزارت نفت با اتکا به شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، برنامه‌های افزایش تولید نفت، گاز و فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی را در دستور کار خود داشته است و هزار قرارداد با بیش از ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان به ارزش یک میلیارد دلار به امضا رسیده است.

این نمایشگاه از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۲ اردیبهشت ماه در محل بین‌المللی نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از حضور چشمگیر دانش‌بنیان‌ها و پارک‌های فناوری تا اکتشاف و تولید در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • افزایش حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه نفت نشان‌دهنده شکست پروژه تحریم است
  • افزایش ۶۰درصدی تولید نفت خام در دولت سیزدهم/ اولویت وزارت نفت، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • چگونه می‌توان زنجیره ارزش پتروشیمی را توسعه داد؟
  • قرارگاه توسعه صنعت پتروشیمی تشکیل می‌شود
  • اشتغال زایی مستقیم ۱۴۳ هزار نفری در صنعت پتروشیمی
  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلج فارس