Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمد جواد جمالی نوبندگانی درباره جلسه امروز هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: امروز شکایت ۱۰۰ دانشجو از مطهری نماینده تهران به دلیل اظهاراتش در روز ۱۳ آبان در دانشگاه شهید بهشتی به دست هیأت نظارت رسیده و به دبیرخانه رفته است.

وی همچنین درباره جزئیات دیگر نشست این هیات گفت: اولین میهمان نشست امروز هیات نظارت بر رفتار نمایندگان،کریمی، نماینده اراک بود که برای توضیح درباره شکایت وزیر نفت در جلسه حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مطالبی را درباره زمان ریاست بیژن زنگنه بر شرکت هپکو اراک ارائه کرد. شکایت وزیر نفت این بود که او اتهامات مالی و شخصیتی به ایشان وارد کرده است که کریمی در این نشست مستندات خود را ارائه کرد.

این نماینده مجلس بیان کرد:در نهایت مقرر شد ملکشاهی به نمایندگی از هیات نظارت با وزیرنفت دیدار کند تا بعد از این دیدار تصمیم هیات نظارت اعلام شود.

جمالی نوبندگانی درباره دیگر موارد بررسی شده در نشست هیات نظارت بر رفتار نمایندگان خاطرنشان کرد: موضوع دیگر مربوط به شکایت رئیس هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه اصفهان بود. موسوی لارگانی در این نشست حاضر شد و توضیحاتی را درباره هزینه کردهای این شرکت ارائه کرد که در نهایت مقرر شد با حضور شاکی سایر جزئیات موضوع بررسی شود.

وی همچنین درباره شکایت سلحشوری از لارگانی بر سر ماجرای موسوم به برادرزاده ماساژور که از تکذیب شد نیز گفت:موسوی لارگانی در جلسه هیات حاضر شده و گفت که نامی از برادرزاده پروانه سلحشوری به طور مستقیم نامی به میان نیاورده است و حرف واضحی نزده است ولی در نهایت مقرر شد که نظر هیات بعد از بررسی اعلام نظر کند.

این عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان بیان کرد: سمیه محمودی، نماینده شهررضا نیز برای بررسی شکایت یکی از شرکت های سازنده مسکن مهر در حوزه انتخابیه اش حضور پیدا کرد و در نهایت با مستندات ارائه شده،هیات به این نتیجه رسید که اظهارات محمودی خلاف وظایف نمایندگی نبوده است.

وی همچنین گفت: شکایت سازمان بازرسی کل کشور از آقای مقصودی نیز در این نشست بررسی شد که در نهایت مقرر شداین هیات بعد از بررسی مستندات اعلام نظر کند

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علی مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است

به گزارش قدس آنلاین، نشست مشترک اعضای هیأت وزیران به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در نشست مشترک هیات دولت و استانداران با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: در دور اول انتخابات شاهد تحقق ۴ مولفه بودیم که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند یعنی امنیت سلامت رقابت و مشارکت در انتخابات.

وی افزود: در دور اول شاهد انتخاباتی بودیم که کاملاً رقابتی بود. دارای امنیت بود و در عین حال سالم و مشارکتی برگزار شد که جا دارد از همه دست‌اندرکاران مرحله اول انتخابات تشکر کنیم و ان شاءالله برای مرحله دوم نیز شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی باشیم.

رییس جمهور با اشاره به اهمیت موضوع امنیت در کشور تاکید کرد: در خصوص مساله امنیت باید از همه حافظان امنیت کشور تشکر کنم و تاکید کنم که دشمن به دنبال آن است بر برخی امواج سوار شود و ناامنی‌هایی را در گوشه و کنار کشور ایجاد کند.

این اجلاس، اولین نشست مشترک هیأت دولت به ریاست رئیس جمهور با استانداران در سال جاری است. سال گذشته نیز دو بار این نشست برگزار شده بود.

این خبر در حال تکمیل است... .

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • نشست اضطراری رئیس سیا با نخست وزیر قطر با محوریت حماس و اسرائیل
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد
  • حضور طالبان در نشست کشورهای اسلامی
  • جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت
  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی